Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Det er ikke bare hyggelig, det er heeelt sant :)

:klemmer: Jeg bare lurte litt på hvor og hva som fikk deg til å føle at du hadde sett meg? Kan godt hende at du gjorde det. Jeg pleide å bo i Drammen's området en del år, bodde da vil mest i Lierbyen, men dro mye til Drammen og noen ganger til Oslo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er du ikke Vex.

Jo for jeg er ikke jentete nok og pen nok. Jeg føler liksom at folk ikke synes jeg er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg bare lurte litt på hvor og hva som fikk deg til å føle at du hadde sett meg? Kan godt hende at du gjorde det. Jeg pleide å bo i Drammen's området en del år, bodde da vil mest i Lierbyen, men dro mye til Drammen og noen ganger til Oslo. :)

Da kan det hende vi kjenner noen av de samme folkene. Jeg kjenner folk fra Lierbyen, men kommer ikke derfra selv :)

Men har du hatt en blogg søta? 

Har også ei annen du minner meg veldig om - hun er halvt gresk  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jo for jeg er ikke jentete nok og pen nok. Jeg føler liksom at folk ikke synes jeg er det

Jeg kan også kle meg litt i tomboy stil noen ganger sjølv. Så du er ikke alene om dette Vex.  :klem: Her vi bor tipper jeg på at flest folk synes jeg er en raring.  :icon_lol: Men gjør ikke meg noe, så lenge vi kler oss i den måten vi likes best sjølv så er det det som telles mest.  :jepp::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også kle meg litt i tomboy stil noen ganger sjølv. Så du er ikke alene om dette Vex.  :klem: Her vi bor tipper jeg på at flest folk synes jeg er en raring.  :icon_lol: Men gjør ikke meg noe, så lenge vi kler oss i den måten vi likes best sjølv så er det det som telles mest.  :jepp::)

Men jeg har bodd i denne byen hele livet, å  jeg er skuffet over at Hitler ikke bare ødela den i 1940. Folkene her hater meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Da kan det hende vi kjenner noen av de samme folkene. Jeg kjenner folk fra Lierbyen, men kommer ikke derfra selv :)

Men har du hatt en blogg søta? 

Har også ei annen du minner meg veldig om - hun er halvt gresk  :Nikke:

Ja, kanskje det. Hadde egentlig mest venner fra Drammen, men tenkte at kunne jo hende vi bare gikk forbi hverandre uten å tenke over det. ;) Men hvem vet. Nei, jeg har ikke hatt noen blogg. Interessant med ho som du kjenner. Jeg er da halvt spansk, så kanskje det ligger noe der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Men jeg har bodd i denne byen hele livet, å  jeg er skuffet over at Hitler ikke bare ødela den i 1940. Folkene her hater meg

Det er da leit. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da leit. :troest:

Sist jeg hadde en venn i denne byen dolka hun meg i ryggen. Nå har jeg gitt opp denne byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over hvor vanskelig det er? Man kan ikke bare flytte sånn helt uten videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kanskje det. Hadde egentlig mest venner fra Drammen, men tenkte at kunne jo hende vi bare gikk forbi hverandre uten å tenke over det. ;) Men hvem vet. Nei, jeg har ikke hatt noen blogg. Interessant med ho som du kjenner. Jeg er da halvt spansk, så kanskje det ligger noe der. :)

Jeg kjenner folk derfra og. Bodde en kort periode der :) Mulig vi har sett hverandre.. ett eller annet sted har jeg deg fra i hvert fall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner folk derfra og. Bodde en kort periode der :) Mulig vi har sett hverandre.. ett eller annet sted har jeg deg fra i hvert fall! 

Hei Jessica, så bilde av deg, du var sexy som faen! Hva jobber du med?:P

Anonymous poster hash: 40128...2a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Jessica, så bilde av deg, du var sexy som faen! Hva jobber du med? :P

Anonymous poster hash: 40128...2a9

Åh, tusen hjertelig takk. Det var da store ord  :hug:

Jeg jobber som karriereveileder jeg. Hjelper folk ut i arbeidslivet når det stanger litt for dem. Veldig givende  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Jeg er veldig glad i arbeid der jeg kan motivere og veilede andre :) Hjelpe på rett vei  :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...