Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

:Nikke:

Har NJ tatt ferie? Jeg har ikke sett han på en stund :) Forumet føles ikke det samme når han og Petter er vekke

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NJ er i det store utland :) Petter vet jeg ikke hvor er - men håper han kommer snart. Enig med deg at det er trivelig å være fulltallig  :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Sunflower er solen mens jeg er månen :)

Nei, Sola de er sola. Jeg er en solsikke blomst. Jessica kan godt være en stjerne. Stjerne himmel er virkelig så nydelig å se på, så det passer deg godt. :jepp::klemmer: Du kan sikkert være månen Winza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble nesten litt romantisk syns jeg. :rodmer:  Hmm...er badebuksa en hun? Det ante jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Dette ble nesten litt romantisk syns jeg. :rodmer:  Hmm...er badebuksa en hun? Det ante jeg ikke.

Det har jeg alltid trodd :klo: Måtte finne fram profilen hans/hennes og det står ikke noe kjønn :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Hoppetaujenta er som en diger diamant stjerne. Kanskje det er en av de større planetene? Kanskje du er nord stjernen(the northern star)? Den som leder båter til trygghet? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det har jeg alltid trodd :klo: Måtte finne fram profilen hans/hennes og det står ikke noe kjønn :klo:

Jeg trodde at badebuksa virker som det er en mann. Kan virke som det gjennom noen av kommentarene som er gitt på andre deler av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, Sola de er sola. Jeg er en solsikke blomst. Jessica kan godt være en stjerne. Stjerne himmel er virkelig så nydelig å se på, så det passer deg godt. :jepp::klemmer: Du kan sikkert være månen Winza.

Ååååååå, nå smeltet hjertet mitt :) Du er så god mot oss alle du  :hjerte:

Sola de er en nydelig sol, og vår sunflower en bruker vi savnet som bare det mens du var vekk. Har ikke tall på hvor mange ganger du ble etterlyst og nevnt  :klem1:

Hoppetaujenta er en smaragd - alle her inne har på en måte hver sin rolle i puslespillet. Og om noen mangler så blir det ikke like helt og flott :/

:hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...