Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alltid hyggelig å se deg her Jessica! :) Du har ikke vært like mye aktiv som du var før

Ååååå, tusen tusen takk :) Alltid hyggelig å komme innom når en så koselig bruker som deg er her og  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

2838748bd5y0biq1t.gif

Føles at det er masse inspirasjon som kommer mot meg nå når jeg føler meg mye trist. Vurderer på å skrive en del i dagboka mi, eller på noe annet papir, o.s.v... Vil bli godt å få skrivet ned mine følelser, å sette mer ord på hvordan jeg føler det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å lette litt det ja. Er det skikkelig vonde ting: brenn opp det du har skrevet etterpå. Det kan bidra til

at det forsvinner (som søppel man ikke vil ha) ut av livet ditt. Det er i alle fall verdt et forsøk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mel og vann

og litt gjær.

Anonymous poster hash: 32806...5ac

Og litt søtpotet

Og litt margarin...... kanskje?

Kjærlighet og omsorg. Da blir brødet godt. :lur:

Joa, men hadde tenkt noe mer lignende en hel oppskrift ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker, men er nok ikke flink slik som de virkelig flinke er. Skulle gjerne ha gitt deg en oppskrift om jeg hadde noen,

men jeg baker etter "litt av dette og litt av sånn"-prinsippet. Jeg vet når deigen er passelig fast og har hevet greit nok.

Alt går på en magefølelse her. :)  ...men håper at det er andre som kan bidra med en hjelpende hånd her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nosoul

Bare tiimerrrr igjen til jeg skal til frisøren! Okeida... litt mer enn bare noen timer, men trenger noe å se frem til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tiimerrrr igjen til jeg skal til frisøren! Okeida... litt mer enn bare noen timer, men trenger noe å se frem til.

Så spennende - hva skal du gjøre hos frisøren da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nosoul

Så spennende - hva skal du gjøre hos frisøren da? :)

Skal definitivt klippe panneluggen igjen, begynner å bli lang og plagsom nå :ler:

Så skal jeg stusse tuppene og klæsje litt rødfarge i toppen. Tuppene skal forbli lyse, trives veldig godt med rød ombre! Men tenker å mulig farge det enda rødere :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal definitivt klippe panneluggen igjen, begynner å bli lang og plagsom nå :ler:

Så skal jeg stusse tuppene og klæsje litt rødfarge i toppen. Tuppene skal forbli lyse, trives veldig godt med rød ombre! Men tenker å mulig farge det enda rødere :jepp:

Høres skikkelig kledelig ut!  :Nikke:  Gleder meg til å høre hvordan du føler deg når du stiger ut av stolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...