Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juli 2015 #134981 Del Skrevet 22. juli 2015 Synes denne film scenen er skikkelig morsom. Sjølv om jeg ikke kan språket så er det fortsatt lett å skjønne hva som foregår der. Håper at dette kan få noen til å smile litt eller le av å se på dette. Er jo morsom scene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2015 #134982 Del Skrevet 22. juli 2015 Det tenker jeg om hvert eneste år ...og jeg velger å tenke det hver eneste dag jeg står opp. Kan du si. På legekontoret trodde de jeg var en gutt, samme på gamestop. Å på musemuet Går ikke du i fotballklær stort sett da? Fort gjort å tenke feil i forbifarten da kanskje om en er stresset på jobb. --- Du lar deg veldig fort tirre Vexejenta, så AB syns nok at det er veldig morsomt. Overse alt det der...og problemet er løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #134983 Del Skrevet 22. juli 2015 Det var ikke her ab var ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2015 #134984 Del Skrevet 22. juli 2015 Ok, men det gjelder over alt: hvis en mobber ser at du lar deg trekke opp, så blir du et lett offer. Det nytter ikke å ta igjen, for "hat avler hat" og så spisser det seg til og blir verre. Overser du alle som sier teite ting, så syns de ikke at det er noe gøy lengre, for de får det ikke slik som de vil. Vær lurere enn dem og ta styring på alle situasjonene, så går ting bedre. DU fortjener alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #134985 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg har ikke blitt sur, jeg har bare blitt kalt mann å fått spørsmål om jeg er homo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juli 2015 #134986 Del Skrevet 22. juli 2015 (endret) Går ikke du i fotballklær stort sett da? Fort gjort å tenke feil i forbifarten da kanskje om en er stresset på jobb. --- Du lar deg veldig fort tirre Vexejenta, så AB syns nok at det er veldig morsomt. Overse alt det der...og problemet er løst. Jeg husker en gang at noen av de andre damene på nederlandsk kurset fortalte meg at jeg kunne kle meg maskulint, da jeg kom en dag litt mer pyntet enn hvordan jeg gikk til vanlig dit. Ble litt sjokkert av det, fordi sjølv om jeg liker å gå mye i militær camouflage bukser så har jeg ofte tatt på en genser eller topp som var fememint. En annen gang så snakket en av lærerne sammen med en annen kursist dame mens jeg var til stede og de lurte på om jeg hadde gått på militæret? Følte meg ikke akkurat så komfortabel der jeg satt. Og så spurte de meg direkte om jeg hadde gått på militæret siden jeg hadde camouflage bukse i militær stil, noe som jeg ikke ser ut som å ha gjort. Måtte forklare for dem at dette er en stil jeg liker og at mange natur mennesker kan gå kledd på denne måten. Jeg pleide også å gå mye med regnstøvler så en annen lærer kommenterte at alle kunne høre langt på vei at det var meg som kom. Men det syntes jeg var bare morsomt. Det var virkelig god lyd på støvlene. Men men, det vil alltid være mennesker som sier ditt og datt. Flest folk vil jo se det på en om en er mann eller kvinne, uansett hva slags klesstil en velger. Endret 22. juli 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2015 #134987 Del Skrevet 22. juli 2015 Enig med, Solblomst. Jeg har ikke blitt sur, jeg har bare blitt kalt mann å fått spørsmål om jeg er homo. Ikke ta det personlig. De er bare ute etter å lage kvalm de som sier sånt. Mobbere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #134988 Del Skrevet 22. juli 2015 Om det gjør meg maskulin å gå i fotballdrakt, så får jeg brenne dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juli 2015 #134989 Del Skrevet 22. juli 2015 Om det gjør meg maskulin å gå i fotballdrakt, så får jeg brenne dem Du får lov til å gå i hva du liker sjølv, ingen sier at du ikke kan det. Jeg skal fortsette å gå i de klærne jeg liker uansett hva andre må tenke. Hvis de mener det er maskulint så kan de godt mene det, men det betyr ikke at jeg ikke kan fortsette å kle meg i den stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #134990 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg liker best pysj jeg. I september får du 240 nordmenn å leke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juli 2015 #134991 Del Skrevet 22. juli 2015 (endret) Jeg liker best pysj jeg. I september får du 240 nordmenn å leke med Hva? Skjønner ikke helt det der.? Endret 22. juli 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #134992 Del Skrevet 22. juli 2015 Norge har bestemt seg for å leke fangene på fortet evt fagene i Nederland. Sender alt pakket ned dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juli 2015 #134993 Del Skrevet 22. juli 2015 Norge har bestemt seg for å leke fangene på fortet evt fagene i Nederland. Sender alt pakket ned dit Fangene på fortet er da gøy å se på noen ganger. Blir de filmet i Nederland nå i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #134994 Del Skrevet 22. juli 2015 Neida vi har bare noen kriminelle som nederlenderne får i gave av oss mot at de stapper dem inn i sine fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juli 2015 #134995 Del Skrevet 22. juli 2015 Neida vi har bare noen kriminelle som nederlenderne får i gave av oss mot at de stapper dem inn i sine fengsel. Åh vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #134996 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg synes de kunne blitt sendt til Bjørnøya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. juli 2015 #134997 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg synes de kunne blitt sendt til Bjørnøya Hva er spessielt med Bjørnøya da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #134998 Del Skrevet 22. juli 2015 Google den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. juli 2015 #134999 Del Skrevet 22. juli 2015 Mens dere driver og diskuterer så tar jeg ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juli 2015 #135000 Del Skrevet 22. juli 2015 Ehhh nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå