Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #134221 Del Skrevet 17. juli 2015 Å. Da skrev jeg feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. juli 2015 #134222 Del Skrevet 17. juli 2015 Ordet er målløs. Nei, nå må jeg tenke på noe annet. HAN vrengte av seg løpebuksa og trusa foran bilen, bøyde seg (med rumpa mot meg) riktig langt ned for å tørke av sine legger med sitt håndkle...og jeg fikk fullt innsyn til alt av private, pendulerende klenodier.... Nei, der kom det igjen. Så han deg ikke? Hadde dere øyekontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134223 Del Skrevet 17. juli 2015 ^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 17. juli 2015 #134224 Del Skrevet 17. juli 2015 Trene-mannen: Hoppe: Meg: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. juli 2015 #134225 Del Skrevet 17. juli 2015 Politie, gir han bot for blotting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusungen Skrevet 17. juli 2015 #134226 Del Skrevet 17. juli 2015 Trene-mannen: Hoppe: Meg: Akkurat som jeg skulle sagt det selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. juli 2015 #134227 Del Skrevet 17. juli 2015 Flekking av ræv versjon 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. juli 2015 #134228 Del Skrevet 17. juli 2015 Bot for offentlig blotting er minst 6000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134229 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg lurer så fryktelig på hva Twizzl-is er og blir helt gal av å det (overdrevet, men jeg lurer på hva det er?) I tillegg til at jeg grubler mye på nærmeste framtid som foreløpig er veldig usikker. Jeg skal vise deg det da. (klikk på bildet for større versjon) Og her er en side til det --> http://www.jamin.nl/twizzl/ Twizzl er den type is som du kan velge i fra to smaker, vanilje eller jordbær, eller så kan du ha det blandet sammen. Og så kan du ha masse oppi det av forskjellige toppinger(kiwi biter, melon, jordbær, kirsebær, kitkat, oreos, mini marshmallows, o.s.v...). De blander det litt sammen i en maskin men det blir ikke knust, rører det litt sammen med skjeen, og så er det ferdig. Kjempe frisk type is. Også kjempegodt! I den siden hvis du trykker på twizzl favourite, der vil du se noen twizzl eksempler i bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. juli 2015 #134230 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Må lage litt avstand her. Twizzl-is så fristende ut - - - Får meg til å tenke på at det finnes pervoer som setter opp små spionkamera nedi doen og frivillig mesker seg med synet av.. Jeg må være omtåket av all stekeosen jeg har forårsaket, som kobler dette Men nå er iallfall (helt uavhengig av stekeosen) vanilje-softisen i fryseren Her, Hoppetaujenta Og ingen tanker om koffert. Endret 17. juli 2015 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. juli 2015 #134231 Del Skrevet 17. juli 2015 Før kunne de blande frozen yoghurt med jordbær og vanilje på seven eleven her, men så fikk de selvforsynt isbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 17. juli 2015 #134232 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg skal vise deg det da. twizzl_buttom.jpg (klikk på bildet for større versjon) Og her er en side til det --> http://www.jamin.nl/twizzl/ Twizzl er den type is som du kan velge i fra to smaker, vanilje eller jordbær, eller så kan du ha det blandet sammen. Og så kan du ha masse oppi det av forskjellige toppinger(kiwi biter, melon, jordbær, kirsebær, kitkat, oreos, mini marshmallows, o.s.v...). De blander det litt sammen i en maskin men det blir ikke knust, rører det litt sammen med skjeen, og så er det ferdig. Kjempe frisk type is. Også kjempegodt! I den siden hvis du trykker på twizzl favourite, der vil du se noen twizzl eksempler i bilde. Det ser godt ut! Jeg trykte på twizzl favourite, og de så veldig gode ut alle sammen. Om jeg fikk velge hadde jeg tatt i :hjerte:chocolate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134233 Del Skrevet 17. juli 2015 Før kunne de blande frozen yoghurt med jordbær og vanilje på seven eleven her, men så fikk de selvforsynt isbar Noen ganger kan det være leit med forandringer, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. juli 2015 #134234 Del Skrevet 17. juli 2015 Det ser godt ut! Jeg trykte på twizzl favourite, og de så veldig gode ut alle sammen. Om jeg fikk velge hadde jeg tatt i :hjerte:chocolate Haha... Ja, den så god ut. Du kan egentlig lage din egen variant. Jeg ser aldri på de eksemplene, jeg bare har oppi det jeg vil ha. Det er det som er så flott med den isen. En gang prøvde jeg å ha oppi gummibjørner oppi der, men det ble litt rart. Men det er klart morro å prøve seg litt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 17. juli 2015 #134235 Del Skrevet 17. juli 2015 Takk for en trivelig dag! Pliktene (jobb) kaller... ^ Nei, ikke helt sånn, men det er ikke veldig ille heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #134236 Del Skrevet 17. juli 2015 Hva jobber du som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #134237 Del Skrevet 17. juli 2015 Haha... Ja, den så god ut. Du kan egentlig lage din egen variant. Jeg ser aldri på de eksemplene, jeg bare har oppi det jeg vil ha. Det er det som er så flott med den isen. En gang prøvde jeg å ha oppi gummibjørner oppi der, men det ble litt rart. Men det er klart morro å prøve seg litt frem. Hvor finner vi dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. juli 2015 #134238 Del Skrevet 17. juli 2015 Noen ganger kan det være leit med forandringer, sant? Ja for det var den beste. Tror de hadde med sjokolade også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #134239 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg husker Donald is som de hadde i 2006/2007. De var ganske billige og ganske gode Og ikke minst den Kaptein Sabeltann cola isen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. juli 2015 #134240 Del Skrevet 17. juli 2015 Små is kan ikke sammenliknes med sånn hellig is fra seven eleven. Jeg synes uansett Donald isen fra snær 2003 var mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå