Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ordet er målløs.

Nei, nå må jeg tenke på noe annet.

HAN vrengte av seg løpebuksa og trusa foran bilen, bøyde seg (med rumpa mot meg) riktig langt ned for å tørke av sine legger med sitt håndkle...og jeg fikk fullt innsyn til alt av private, pendulerende klenodier....

Nei, der kom det igjen. han deg ikke? Hadde dere øyekontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg lurer så fryktelig på hva Twizzl-is er og blir helt gal av å det (overdrevet, men jeg lurer på hva det er?)

I tillegg til at jeg grubler mye på nærmeste framtid som foreløpig er veldig usikker.

Jeg skal vise deg det da. ;) (klikk på bildet for større versjon) Og her er en side til det --> http://www.jamin.nl/twizzl/

Twizzl er den type is som du kan velge i fra to smaker, vanilje eller jordbær, eller så kan du ha det blandet sammen. Og så kan du ha masse oppi det av forskjellige toppinger(kiwi biter, melon, jordbær, kirsebær, kitkat, oreos, mini marshmallows, o.s.v...). De blander det litt sammen i en maskin men det blir ikke knust, rører det litt sammen med skjeen, og så er det ferdig. Kjempe frisk type is. Også kjempegodt! :) I den siden hvis du trykker på twizzl favourite, der vil du se noen twizzl eksempler i bilde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må lage litt avstand her. Twizzl-is så fristende ut :)

- - -

Får meg til å tenke på at det finnes pervoer som setter opp små spionkamera nedi doen og frivillig mesker seg med synet av.. :bond:  Jeg må være omtåket av all stekeosen jeg har forårsaket, som kobler dette :fise:

Men nå er iallfall (helt uavhengig av stekeosen) vanilje-softisen i fryseren :sikle:

Her, Hoppetaujenta :is:  Og ingen tanker om koffert.

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne de blande frozen yoghurt med jordbær og vanilje på seven eleven her, men så fikk de selvforsynt isbar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vise deg det da. ;)attachicon.giftwizzl_buttom.jpg (klikk på bildet for større versjon) Og her er en side til det --> http://www.jamin.nl/twizzl/

Twizzl er den type is som du kan velge i fra to smaker, vanilje eller jordbær, eller så kan du ha det blandet sammen. Og så kan du ha masse oppi det av forskjellige toppinger(kiwi biter, melon, jordbær, kirsebær, kitkat, oreos, mini marshmallows, o.s.v...). De blander det litt sammen i en maskin men det blir ikke knust, rører det litt sammen med skjeen, og så er det ferdig. Kjempe frisk type is. Også kjempegodt! :) I den siden hvis du trykker på twizzl favourite, der vil du se noen twizzl eksempler i bilde. :)

Det ser godt ut! Jeg trykte på twizzl favourite, og de så veldig gode ut alle sammen. Om jeg fikk velge hadde jeg tatt i :hjerte:chocolate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Før kunne de blande frozen yoghurt med jordbær og vanilje på seven eleven her, men så fikk de selvforsynt isbar

Noen ganger kan det være leit med forandringer, sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Det ser godt ut! Jeg trykte på twizzl favourite, og de så veldig gode ut alle sammen. Om jeg fikk velge hadde jeg tatt i :hjerte:chocolate

Haha... Ja, den så god ut. Du kan egentlig lage din egen variant. Jeg ser aldri på de eksemplene, jeg bare har oppi det jeg vil ha. ;):biggrin: Det er det som er så flott med den isen. En gang prøvde jeg å ha oppi gummibjørner oppi der, men det ble litt rart.  :laugh:  Men det er klart morro å prøve seg litt frem. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God-helg.jpg

Takk for en trivelig dag!

Pliktene (jobb) kaller...

cv_52d84af2ddf2b303ef6ba113.jpg

^ Nei, ikke helt sånn, men det er ikke veldig ille heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jacklost

Haha... Ja, den så god ut. Du kan egentlig lage din egen variant. Jeg ser aldri på de eksemplene, jeg bare har oppi det jeg vil ha. ;):biggrin: Det er det som er så flott med den isen. En gang prøvde jeg å ha oppi gummibjørner oppi der, men det ble litt rart.  :laugh:  Men det er klart morro å prøve seg litt frem. :tommel:

Hvor finner vi dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan det være leit med forandringer, sant? ;)

Ja for det var den beste. Tror de hadde med sjokolade også

tumblr_mwmhi6oorY1sybaxio1_500.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg husker Donald is som de hadde i 2006/2007. De var ganske billige og ganske gode :) Og ikke minst den Kaptein Sabeltann cola isen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små is kan ikke sammenliknes med sånn hellig is fra seven eleven. Jeg synes uansett Donald isen fra snær 2003 var mye bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...