Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nosoul

Skjønner jeg, det var mye mat!

Det var en halv porsjon ris, en kyllingfilet, litt avokado krem, fire halve cherrytomater og seks striper paprika :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en halv porsjon ris, en kyllingfilet, litt avokado krem, fire halve cherrytomater og seks striper paprika :P

Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare spist frokost i dag og kjenner at det nok hadde vært fornuftig med litt fast føde i kroppen.

 

...forresten; hvor er Petter? Jeg har tenkt det ofte men glemt å skrive det. Petter! Kom til oss..... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjavel....da er det vel en slags flytur da. Håper at han koser seg og spiser litt mere enn egg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veps heter også vafs for noen i dette landet. Og kveps. Og.....har dere noen andre måter å si det på der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Flygedyr er erkefiendene mine. Jeg skulle virkelig ønske dem ble utrydda. Og jeg mener flygedyr som fluer, veps osv og slikt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Det er varmt ute her. Gudameg...

Alt for varmt!! 26 grader her nå på kvelden! Fatter ikke hvordan jeg skal få til å sove i natt. Mannen liker ikke lyden som vifta vår lager, men det er jo det eneste vi har her som kan lage litt mer vind her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Flygedyr er erkefiendene mine. Jeg skulle virkelig ønske dem ble utrydda. Og jeg mener flygedyr som fluer, veps osv og slikt :)

+ møll etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke viftelyden jeg heller. Blir helt susete i knåtten av å høre på dem....og jeg går i sånn lyd hele dagen nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde på vifta i natt fordi det var for varmt til å klare å sove, så fikk jeg ikke sove av lyden fra vifta :/

 

Men ellers er sommern beste årstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...