Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Jeg har trent med helvetesbakkene bak huset

Ogsååå har jeg nettopp bestilt to billetter til verdenspremieren på Magic Mike i kveld 

Aha...du varmer opp til magiske Mikkel viser frem sitt bulkete legeme. Jeg forstår.

 

Hmmm. Er ordet kommet i puberteten?

Det har desverre tilgang på internett hos diverse "tanter og onkler" og får med seg mer enn jeg liker. :jolie:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Driver å lærer en anonym bruker om forskjellen på insekter og edderkopper

Du skjønner vell at det er meg? Og takk for interresant info om innsekter, helt ufattelig at jeg har levd i snart 24 år og aldri visst at edderkopper ikke er insekter O:

Jeg er anonym fordi jeg vil ikke bli hatet på for meningene mine der :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner vell at det er meg? Og takk for interresant info om innsekter, helt ufattelig at jeg har levd i snart 24 år og aldri visst at edderkopper ikke er insekter O:

Jeg er anonym fordi jeg vil ikke bli hatet på for meningene mine der :)

Deg virkelig? Nei, tror de fleste ser på edderkopper som insekter. Rart det der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble den gule Tommy og tigern gif bildet ditt av?

Jeg syns jeg trengte en fornyelse. Dessuten var det flere som trodde jeg var en annen bruker, pga avataren var så lik.

Så da byttet jeg til en mere avslappet Tiger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har desverre tilgang på internett hos diverse "tanter og onkler" og får med seg mer enn jeg liker. :jolie:

Hahahaha :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg syns jeg trengte en fornyelse. Dessuten var det flere som trodde jeg var en annen bruker, pga avataren var så lik.

Så da byttet jeg til en mere avslappet Tiger :)

Hm, jeg klarer ikle å huske en annen bruker med Tommy og tigern avatar :P Så man kan faktisk laste opp gif bilder som profilbilder? Håper ikke alle gjør det, da blir der slik som ign boards :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Omg lol. Jeg så ikke at tigern var på bildet ditt før jeg zoomet inn på bildet nå :fnise:

Endret av Winza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

To glutenfrie lantknekkebrød med hjemmelaget avokado"krem" med hvitløk og rødløk + serranoskinke, god lunsj :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg lol. Jeg så ikke at tigern var på bildet ditt før jeg zoomet inn på bildet nå ;fnise:

I'm incognito. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er Tommy O:

Akkurat nå er han ute og reiser i verdensrommet, som den tapre kaptein Spiff.

Jeg regner med å kaste meg over han, med det samme han er tilbake og åpner inngangsdøren...

 

Men, nå er jeg sulten, så jeg må gå på kjøkkenet og ordne meg litt tunfisk-smørbrød. Så skal jeg legge meg i solen  ute i hagen og bli varmet på magen. :)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Matt Bomer og Channing Tatum spiller i Magic mike 

Jeg mener at det var en film om samme emnet før denne...med han som heter noe jeg ikke klarer å si på strak arm.

Skal vi se her....mathew....mcconaughey.....(jukse som bare det).....men det er en sånn film ikke sant?

Da har en på en måte fått hele plottet i fanget og vet hva en får servert. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...