Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OJ...

Skal du gjøre noe drastisk med frisøren i dag?

Lyst å bestille meg time med hudpleier jeg.

Skrevet

:hallo: jeg overlevde konserten :fnise:

den var i Trondheim ja, på Lerkendal Stadion.

Gjest Ulva35
Skrevet

Drastisk og drastisk. Har iallefall lyst og klippe mer enn vanlig og tynne det mye. Masse lyse striper tar jeg hver gang, men nå har det vokst i både lengde og bredde, så myye må vekk uten at det blir kort kort.

Skrevet

Deilig å gjør noe mer enn bare å klippe tuppene. Syns det er behagelig at dem vasker håret mitt jeg. Deilig å slippe å gjøre det selv :hoho:

Det er fint med striper i håret, jeg vil også ha det.

Gjest Ulva35
Skrevet

Jepp, jeg gjør det fordi jeg vil ha tilbake min naturlige farge. Var lys før, men istedet for grå(takk og pris) blir jeg mørkere og mørkere. Derfor maaaange lyse striper sånn at det dekker nesten alt. Tør ikke farge etter et mislykket forsøk, derfor gjør jeg det sånn.

Deilig at noen vasker håret for deg ja :jepp:

Skrevet

Hvis du har lyst hår, kan det bli ganske mange rare farger om du farger det selv, akkurat det er greiere om du har mørkt hår. Men må jo si at det er mye penere med mange striper enn helt blondt hår. Hvis du farger det blir det gjerne litt for blondt, hvertfall på mange spesielt de unge.

Skrevet
Bra at levde over :)

Mye folk ?

Å ja, traff masse kjentfolk. Samt folk jeg ikke hadde sett på veldig lenge :-D

Gjest Ulva35
Skrevet

Så bra du koste deg Kospia, tiltross for :digge::ler: Bare tuller, hver sin smak og bra er det :)

Skrevet

Jeg holder på å sjekke om de finnes ledige timer i dag, lyst å fikse brynene mine.

Skrevet

Hmm.. må vente på at de skal ringe meg opp igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...