Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

:)

Jeg var på kamp!! Knallbra :):) Masse mål, supert!! Hadde aldri trodd det nei, nesten som i fjor vettu. Håpte at Molde skulle klare en ny 12-1 seier, men det ble nok ikke så mange mål. Masse folk på kamp, og tornekrattet sang ut klanen.

:danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem1:

Molde klatrert opp på 9.plass. Riktignok mulig at noen går forbi idag men..

Skrevet

Jeg er ikke glad, men ordet er mitt.

Gjest ikkenoågjørrameddet
Skrevet
:vinke: trulta

Gratla med Molde i går :hoppe::hoppe:

Var du der? Var en herlig nyhet å våkne til i dag tidlig :juhu:

Rett ved siden av Rælingsbrua du gjest. Nysgjerrig :ler: Er Ræling jeg da. Og Tom Lund tiden ja, det var tider det, men det har vært mye bra etter det også.

Og jeg er både medgangs og motgangs supporter, for noe annet blir feil

Vet vel at du er Ræling da skjønner du. Men jeg er fra den rette sia ;) Sikkert mye bra som har hendt siden den gang i fotballens verden, men der er ikke jeg. Supporter er jeg bare fordi jeg er fra den rette sia, i medgang, som i motgang :) skulle bare mangle ;)

Gjest Ulva35
Skrevet

Trulta: JA jeg er glad :hoppe:

Gjest fra Lillestrøm(tydligvis det du mener med riktig side), du vet tydligvis hvem jeg er. Så gøy. Er ikke anonym i det hele tatt her, og har ikke gått inn for det heller, så bare moro det. :) Men selv om jeg kommer fra "gale" sida som du sier, så er det lsk som alltid har vært mitt lag. De fleste Rælinger er nok det. :)

Vici: Så kjekt å "se" deg :hoppe:

Gjest Ulva35
Skrevet

Alltid glad jeg. Men klart det er jubel. Ikke bare vant lsk, men så tapte Vif også så mye :ler:

Gratla med ny avatar :)

Skrevet

Takk :)

Du får alltid se den før meg. Jeg ser fortsatt den gamle.

Molde klarte å banke enga vettu :) Daniel er alltid god mot enga. Liker å score mot dem. Meget gode karakterer til alle - 1( han gikk ut med skade etter 30min) i lokalavisa.

Gjest Ulva35
Skrevet

Jøss, jeg tror jeg så den nye avataren din i går jeg, iallefall i dag tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...