Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nosoul

Jeg er nesten helt fri for stemme. Snart skal jeg sette en gjærdeig, slik at det blir boller til jeg skal i bursdag. Hadde trivelig besøk i går, kom noen gutter også etterhvert, vi sang, drakk og lo - akkurat slik det skal være.

Men en ting er sikkert, jeg er glad for at jeg ikke dro ut på byen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*morgendikt fra en drømmende sjels hjerte*

Jeg vil bolle i det stille (tittel)

-----

Jeg er nesten helt fri for stemme

Snart skal jeg sette en gjærdeig

slik at det blir boller til jeg skal i bursdag

Hadde trivelig besøk i går

kom noen gutter også etterhvert

vi sang, drakk og lo

- akkurat slik det skal være.

:jepp::skratte:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til må ting bare ut, N. :)

Redusert.

Kanskje det hjelper å bli en retusjert utgave av seg selv og så er det på`n igjen (edruelig) på en søndag? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha...jeg tror at Fame har begynt å jobbe med retusjeringen etter lyden å dømme. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også. Jeg skal fundere ut en måte jeg kan ommøblere litt på igjen.

Jeg må finne en skikkelig fin plass til babyvugga som skal stå her om ikke så lenge.

*pokerfjes*

*not* :skratte:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen ligger ved siden av meg og ler så han griner av boka jeg kjøpte han :bond:

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg syns at unger må få leke, svømme, Hoppe :nigo: , klatre, henge, krype, bruke kniv, få skrubbsår etc.

....med påfølgende forklaringer og et trygt fang med trøstende armer rundt seg når de har sine små uhell i leken.

En har ingen sjanse på å lære av andres feil, eller å ikke få lov til å utforske og utfolde seg i lek. Det hører barnetiden til og egentlig vil jeg gjerne få fortsette å leke til jeg en dag ikke kan det mer, av en eller annen solid helsegrunn. Da går jeg over til kun mental lek. Det er sjeldent helt umulig å leke litt. :)

...men hvis det er umulig...da har jeg kanskje blitt en grønnsak i levende live. Publikummet er nok ikke så stort, men da får jeg ligge der og gjøre min beste tolkning av "grønnsak" i dette livet. Etterpå, "når forestillingen er over for godt"...da skal jeg ut og...flyyy...mens jeg ler lykkelig! :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Ferdig med Burn'en min. Skulle ønske jeg kjøpte en Red Bull til meg selv også. Burde vel egentlig legge meg nedpå for å slappe av litt.. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...