Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Da skåler vi med en varm kopp te da :kaffe:

Skål :kaffe:

Jeg maser og maser om avant garden jeg :ler: Men det rare er at folk rundt oss snufser og hoster, får spysyke og greier. Mens vi som før ofte tok smitte har holdt oss friske i to år nå :)

Ja, du har snakket fælt om det. Men jeg har enda ikke prøvd det... :sjenert: Treg ja...

Kan jeg bruke det når jeg er gravid da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke det jente79, men du/dere kan lese om det her

avant garden

Vet ikke om det står noe om du kan ta det når du er gravid(har ikke lest alt), men uansett ville jeg spurt legen først jeg da :)

Skrevet
Jeg vet ikke det jente79, men du/dere kan lese om det her

avant garden

Vet ikke om det står noe om du kan ta det når du er gravid(har ikke lest alt), men uansett ville jeg spurt legen først jeg da :)

Kan kikke litt.

Greit å prøve. Men er jo mye rart en skal holde seg unna. Så litt forsiktig med å prøve noe nytt akkurat nå... Da får jeg heller snufse... :sjenert:

Skrevet

Det der tror jeg ikke på! Men jeg har et bra immunforsvar, så behovet er ikke så stort for meg!

Blir vel syk, nå som jeg skrev det!

Skrevet

Mango te hadde vært snadder nå! Kanskje jeg må lage det!

Skrevet
Det der tror jeg ikke på! Men jeg har et bra immunforsvar, så behovet er ikke så stort for meg!

Blir vel syk, nå som jeg skrev det!

Så nå har du lest om det, og tror ikke på det :ler: Men har du et bra immunforsvar er det ikke sikkert du trenger det.

Jeg har også et bra immunforsvar, og er sjelden syk, men med mannen min er det motsatt. Han ble syk hvis noen hostet et par mil unna :ler: Men etter vi begynte med det, så har han også vært frisk.

Han trodde ikke på det da, men nå må han bare tro det :jepp:

Jeg tar det selv også, og har fått utrolig mye mer energi og blitt bedre i musklene mine. Har psoriasiss gikt.

Legen min er vanligvis veldig skeptisk til naturmedisin, men dette sa hun var gode greier.

Men nå skal jeg ikke mase mer om det :ler::sjenert:

Skrevet

Kan aldri bli for mange gode råd Ulva. :-D

Jeg holder meg til grønn te med sjasmin, og putter honning oppi, eller kanelteen fra yogi.

Hvitløk er også bra, om ikke oppe i nesen akkurat.

Skrevet

Jeg er også stort sett frisk *bank i bordet*.

Men har gjerne den høst snufsinga...

Er nok mye bra naturmedesin... Men tror kanskje ikke jeg tør å prøve den nå... Selv om det ikke sto noen ting om graviditet på nettsida som jeg fant... ;)

Skrevet
Hvitløk er også bra, om ikke oppe i nesen akkurat.

Hvitløk er jeg også veldig glad i. Men foretrekker det i maten :fnise:

Skrevet

Hold deg unna alt som ikke er 100% trygt du jente79. Det viktigste nå er den lille spiren i magen din og at alt går bra :jepp:

God bedring, nå må jeg stikke å lage middag :klemmer:

Skrevet

Takk, Ulva. :klemmer: Jeg reiser hjem til sofaen snart jeg også. Blir godt nå merker jeg... :sjenert:

Skrevet

God bedring jente 79, og hold deg langt unna alt som ikke er godkjent av legen din.

Kos deg på sofaen. :-D

*snapper* ordet med meg på vei til stresslessen. :goodbye:

Skrevet
Så nå har du lest om det, og tror ikke på det :ler: Men har du et bra immunforsvar er det ikke sikkert du trenger det.

Jeg har også et bra immunforsvar, og er sjelden syk, men med mannen min er det motsatt. Han ble syk hvis noen hostet et par mil unna :ler: Men etter vi begynte med det, så har han også vært frisk.

Han trodde ikke på det da, men nå må han bare tro det :jepp:

Jeg tar det selv også, og har fått utrolig mye mer energi og blitt bedre i musklene mine. Har psoriasiss gikt.

Legen min er vanligvis veldig skeptisk til naturmedisin, men dette sa hun var gode greier.

Men nå skal jeg ikke mase mer om det :ler::sjenert:

Supert at dette hjelper mot gikt!

og stort pluss at din kjære ikke er syk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...