Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke noe kjekt! Det verste er at det går så lang tid før en blir bra igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:jepp: ganske irriterende... Blir liksom ikke så effektiv heller, siden jeg føler meg litt "tett" i hodet også :fnise:
Skrevet

Du må bare ta tiden til hjelp! Det klassiske lege svaret ;)

Skrevet

Ikke sant. :fnise:

Ikke mye annet å få gjort da... :sjenert:

Skrevet

:vinke: God bedring jente79. :troest: Det er ikke noe stas når nesen renner og renner som en utømmelig kilde.

Håper du har flust med papirlommetørkler av mykeste sort. Ellers er jeg redd du får Rudolfnese etter noen dager. ;)

:goodbye:

Skrevet

Takk, mariposa :klemmer:

Heldigvis har jeg det... Ble sårt nok av dopapiret til morgen i dag... :sjenert:

Skrevet

:-D Et forslag kan være å ta et rykende varmt karbad. Det setter fortgang i systemet.

Har også lest et sted at Wenche Foss puttet hvtløksbåter i nesen ved snufsetendenser.

:goodbye:

Skrevet (endret)

Har ikke badekar, men det hadde vært kjempegodt... Men har også hørt at damp hjelper... Kanskje prøve en god varm dusj i stedet...

Hvitløksbåter hørtes litt heftig ut...

Tenkte jeg skulle ta meg noen kopper varm solbærsaft når jeg kommer hjem. Synes det er veldig godt og hjelper litt når man er forkjøla...

Endret av jente 79
Skrevet

Solbærsaft er fine saker,men det er også urtete med honning. :-D

Skrevet

Mmm, det hørtes godt ut. Mest vant til varm melk med honning jeg. Godt det også, men mangler honning... :sjenert:

Skrevet

God bedring jente79 :klemmer: Du har fått mange gode råd her. Får håpe det hjelper :jepp:

Og kjøper du avant garden, så kanskje du kan bli fortere bra, og hindre fremtidige forkjøleser og andre ting :jepp:

Skrevet

når jeg har vondt i halsen, drikker jeg masse varm te. Syns også at varm solbærsirup hjelper. om det bare er psykisk, vet jeg ikke :fnise:

Skrevet

Av alle ting som ikke hjelper er cognac det beste. :-D

Skrevet

Ja, takk for alle gode råd jenter :klemmer:

Jeg også er glad i varme drikker når jeg er forkjøla. Synes ofte det hjelper.

Av alle ting som ikke hjelper er cognac det beste. :-D

Tror jeg må droppe den nå... ;)

Liker ikke cognac heller da, så ikke det store offeret :fnise:

Skrevet

Jeg maser og maser om avant garden jeg :ler: Men det rare er at folk rundt oss snufser og hoster, får spysyke og greier. Mens vi som før ofte tok smitte har holdt oss friske i to år nå :)

Skrevet

du har sikkert skrevet det, men hva er avent garden??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...