Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har vært der, var inne i over to timer. Litt annen jobb enn jeg trodde, tror det blir en vansklig jobb. Får vite det i morgen om jeg får jobben, men er usikker om jeg har lyst på jobben.

Skrevet
Jepp, har vært der, var inne i over to timer. Litt annen jobb enn jeg trodde, tror det blir en vansklig jobb. Får vite det i morgen om jeg får jobben, men er usikker om jeg har lyst på jobben.

Ok... Ikke helt som tenkt da...

Men ikke verdens undergang om du ikke får den tydeligvis :klemmer:

Skrevet

Å ja, trodde det var derfor du hadde vært borte jeg :)

Skrevet

:vinke: Hei nå har du hatt ordet lenge trulta. :-D

Nå er det tid for ordet til å komme til meg en stund. Byr på :sjokolade: og :skravle: , ordet liker begge deler :-D

Hvordan ble frisyren Ulva? Lik avataren din?

:goodbye:

Skrevet
:ler: Nei ikke akkurat lik avataren min. Vet du hvem Ulva "var", som jeg har tatt nicket mitt fra?
Skrevet

Tar tilbaket ordet jeg!

Skal lage "omelett" i silikonform nå, og det tror jeg ordet liker ;)

Skrevet
:ler: Nei ikke akkurat lik avataren min. Vet du hvem Ulva "var", som jeg har tatt nicket mitt fra?

Synes å huske noe om at det var en person/figur, hva du enn vil kalle det, fra en bok... Kan det stemme?

Skrevet
Synes å huske noe om at det var en person/figur, hva du enn vil kalle det, fra en bok... Kan det stemme?

Stemmer det, og grunnen til at jeg valgte akkurat henne var at hun ble bergtatt. Og det ble jeg også når jeg møtte min elskede, og er det ennå :rødme: Nå ble hun bergtatt av en bergmann da, så der stopper likheten :ler:

Og så snapper jeg ordet :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...