Daybreak Skrevet 27. oktober 2014 #77561 Skrevet 27. oktober 2014 Ja,minst ein gong for dag Håper eg slepp to fôringar for dag,då må eg fleire gongar (Er dugnadsstall,ergo så må vi ta fôringane sjølv,delt på alle oppstallørar). Stallarbeid kvar dag er møkking (av boks og paddock), skifte og fylle vatn, lage til grovfôr (høy eller ensilasje) og kraftfôr Og så er det sjølve treninga av hesten, så varierer kor lenge du trener/kor lang tur du rir
Gjest Nosoul Skrevet 27. oktober 2014 #77562 Skrevet 27. oktober 2014 Ja,minst ein gong for dag Håper eg slepp to fôringar for dag,då må eg fleire gongar (Er dugnadsstall,ergo så må vi ta fôringane sjølv,delt på alle oppstallørar). Stallarbeid kvar dag er møkking (av boks og paddock), skifte og fylle vatn, lage til grovfôr (høy eller ensilasje) og kraftfôr Og så er det sjølve treninga av hesten, så varierer kor lenge du trener/kor lang tur du rir Åh, nå kjenner jeg hvor godt det var å ha hestene på utegang med fri tilgang på rundball Det ble liksom ikke så mye styr av det.. Dessuten var det kun "jeg" som hadde hestene der.
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2014 #77563 Skrevet 27. oktober 2014 ...og så kommer stell av hesten i tillegg? Det blir en god del timer tilsammen i ei uke skulle jeg mene... 1
Daybreak Skrevet 27. oktober 2014 #77564 Skrevet 27. oktober 2014 Åh, nå kjenner jeg hvor godt det var å ha hestene på utegang med fri tilgang på rundball Det ble liksom ikke så mye styr av det.. Dessuten var det kun "jeg" som hadde hestene der. Utegangen må jo og møkkast då Men likevel,er mindre styr ja. Likevel så er det ingen utegangar (eg vil ha hesten min) på her omkring, då skal eg heller ta litt meir stallarbeid og vite at beibien har det bra
Daybreak Skrevet 27. oktober 2014 #77565 Skrevet 27. oktober 2014 ...og så kommer stell av hesten i tillegg? Det blir en god del timer tilsammen i ei uke skulle jeg mene... Ja,ca 3 timar i stallen per dag for min del^^
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2014 #77566 Skrevet 27. oktober 2014 Wow....da må en brenne for saken og helst bo tett-i-tett med stallen. 1
Daybreak Skrevet 27. oktober 2014 #77567 Skrevet 27. oktober 2014 Vel hest er ikkje eigentleg ein hobby,det er ein livsstil Å ha ein hest er ikkje berre å ha ein hest,det er som å ha eit lite barn Den skal ryddast etter,fôrast, stellast,trenast og passast på at den har det bra^^
Daybreak Skrevet 27. oktober 2014 #77571 Skrevet 27. oktober 2014 Ja,til tross for berre 2-3 timar med søvn i natt har denne dagen vore heilt utruleg bra
Gjest PTR Skrevet 27. oktober 2014 #77578 Skrevet 27. oktober 2014 Her ser dere ordet, på vei til meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå