Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det der er fryktelig spennende DB. :( Glad for at folk og fe er evakuert nå....og håper det skjer i løpet av noen døgn. Bra å bli ferdig med det....men jeg tror nok at det blir en og annen gård som jevnes med jorden ut av det.

Kunne aldri ha tenkt meg å bo slik til som de gjør nederst i dalen, med høye fjell på alle sider. Hadde ikke fått puste.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,raset i seg sjølv kan jo vere øydeleggjandes nok,men det er jo flommen som kjem etterpå som kjem til å ta mykje av Åndalsnes :(

Uansett,no skal eg ut i vind og regn så snakkast :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ja det der er fryktelig spennende DB. :( Glad for at folk og fe er evakuert nå....og håper det skjer i løpet av noen døgn. Bra å bli ferdig med det....men jeg tror nok at det blir en og annen gård som jevnes med jorden ut av det.

Kunne aldri ha tenkt meg å bo slik til som de gjør nederst i dalen, med høye fjell på alle sider. Hadde ikke fått puste.

Nei, ikke i en dal der det er fare for ras i alle fall. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har det vel seg slik at dei fleste stadar der det er fjell,vil det også alltid vere ei fare på for ras. Og dalar er gjerne der det er fjell/åsryggar av noko slag også :Nikke:

Andre stadar meir enn andre,men stort sett så er jo det stor rasfare i både Møre og Romsdal & Sogn og Fjordane, i alle fall med mykje nedbør på ein gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har du ikkje høyrt om det Hoppis? :sjokkert:

"Då fjella og fjordane vart laga, såg det ikkje ut til nokon kunne bu i slike omgjevnadar. Likevel vaks det fram eit vilt og vakkert folkeslag som skulle vernast for ingen var dei lik."

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dere hører serieeksplosjoner utover kvelden, kan det være meg.

Jeg har nå nettopp varmet opp en fjordland-fårikål, som skulle brukes før 11 august i år...

Jeg skrider til verket med mot i bysten og uvett i pannen! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...