Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei,berre generelt sett :)

Trivs godt med og vere moderator på howrse så kvifor ikkje her og? :jepp::fnise:

Kva som krevst Frk. K? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare så at du så litt lur ut i ansiktet og tenkte at du skulle smyge deg rundt og se ting som vi andre ikke fikk se? :P

• Liker 1
Skrevet

Har selv vært moderator for et av norges den gang store forum. Kan bekrefte at det var moro til tider. Utrolig hva folk finner på.

Skrevet

Nettby? Eller den som VG hadde? :klo: Eller...en annen?

• Liker 1
Skrevet

Nei,berre generelt sett :)

Trivs godt med og vere moderator på howrse så kvifor ikkje her og? :jepp::fnise:

Kva som krevst Frk. K? :)

Nei, er vel ingenting som kreves. Men regner med de sjekker opp historikken din her inne, om du har brutt regler og sånt før. Så regner jeg med at de gjør som andre forum, lager en tråd om deg der de stemmer ja / nei på om de vil ha deg med i teamet eller ei :)

Jeg sendte bare en søknad inn når de trengte modder (var en tråd her for litt siden) også bare ble det sånn :)

Skrevet

Litt spøk må ein ha :jepp:

Men det er viktig og ikkje misbruke rolla som moderator, på nokon som helst måte :)

• Liker 1
Skrevet

Hmm...ja det skjer vel litt av hvert på bakrommet der sjefene råder vil jeg tro. :)

Veldig enig i den siste der, DB.

• Liker 1
Skrevet

Nettby? Eller den som VG hadde? :klo: Eller...en annen?

Nekter å fortelle det, brukte mer eller mindre fullt navn den gang. Har allerede mottatt trusler om nesevridning, så det er nok best å la vær.

• Liker 1
Skrevet

Nei, er vel ingenting som kreves. Men regner med de sjekker opp historikken din her inne, om du har brutt regler og sånt før. Så regner jeg med at de gjør som andre forum, lager en tråd om deg der de stemmer ja / nei på om de vil ha deg med i teamet eller ei :)

Jeg sendte bare en søknad inn når de trengte modder (var en tråd her for litt siden) også bare ble det sånn :)

Ok :)

Kan ikkje hugse at eg har gjort noko gale i alle fall :hoho:

Men veit du kven eg skal vende meg til no i så fall? :)

Skrevet

Ok :)

Kan ikkje hugse at eg har gjort noko gale i alle fall :hoho:

Men veit du kven eg skal vende meg til no i så fall? :)

Jeg ville snakket med Mette :)

Skrevet

Litt spøk må ein ha :jepp:

Men det er viktig og ikkje misbruke rolla som moderator, på nokon som helst måte :)

Da hadde de nok sparket deg fort ut igjen ja! Mange regler man må følge, skrevne og uskrevne :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Ja,eg veit det^^

Er som sagt moderator på onlinespelet howrse :hoho:

Skal tenkje litt på saka,om eg faktisk har tid til det :) Må sikkert verte litt meir aktiv enn det eg er no :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Har allerede mottatt trusler om nesevridning, så det er nok best å la vær.

....tilbud om omsorgsfull nesemassasje var det tenk. Jeg er snill. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Ikke ta det personlig. :)

• Liker 2
Skrevet

Ein kan ikkje gjere alle til lags :fnise:

Er vel litt sann elsk/hat - forhold folk har til moddar :P

• Liker 1
Skrevet

Gjør nok ikke det heller :) Forberedt på mye storm fremover, men jeg følger bare reglene jeg :)

Skrevet

Ja,ikkje sant :)

Går nok så bra så :klemmer:

Men no er det leggetid for lengst så god natta :)

Skrevet

Allerede noen som klager på meg. This can't be good :(:fnise:

Dreier det der seg om det bildet med de hårete bikkjeballene eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...