Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var katten ute av baggen.. Eller noe :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jøss og bevare meg vel! :skratte: Gratulerer!

• Liker 1
Skrevet

Så da skal du være forumpoliti/støttekontakt alle steder på en gang og passe på oss og alle andre? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så da skal du være forumpoliti/støttekontakt alle steder på en gang og passe på oss og alle andre? :)

Det hun skal gjøre nå, det er å ta en titt på alle anonyme poster vi har gjort, for å se om det er noe vi bør skamme oss over.

Endret av PTR
  • Liker 1
Skrevet

Jepp :) viktig å passe på alle! Ordet også! :lur:

Grattis!

Takk :)

Det hun skal gjøre nå, det er å ta en titt på alle anonyme poster vi har gjort, for å se om det er noe vi bør skamme oss over.

Nei sånn mod kommer jeg ikke til å være, det som blir skrevet anonymt, får bli anonymt, med mindre det bryter med reglene da, så klart! Men mine gjettinger kan jeg vel ha? :)

• Liker 1
Skrevet

Jaja..... Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på som en mulighet. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, heretter blir det høytkvalifiserte gjetninger. :lur:

Nei, men jeg vet at det meste positive som blir skrevet av Hoppetaujenta er mest sannysnlig fra deg :D Men sånt er jo bare koselig :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Ordet og jeg har lyst på en tekopp :kaffekopp:

Skrevet

Jeg har masse polsk te. Kanskje jeg burde smake på den snart :fnise: *Slenger litt over til Leanne og ordet også*

Skrevet

Nosoul gleder seg til morgendagen, for da skal hun nemlig på Cafèdate med en god venninne! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...