Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2014 #75221 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Bonde og dyrene kommer på lik linje! Har du bønder OG dyr som kan gå på line, bør du starte et sirkus å reise rundt med! Ta-daaa!Den "tadaa-retten" så faktisk ganske god ut! Det er veldig viktig å lage nok saus i tilfelle man vil ha en kopp å smake påfør man skal spise...og det vil enkelte veldig gjerne. ---P.s. hvis man har problemer med å la romantikken blomstre på sin egen eiendom over tid, hva i alle dager skal man med en bonde å være sammen med over tid da? Man blir da sikkert lei av de samme gamle variantene av sånne også skulle jeg mene? Jeg er for å være oppfinnsom og ha det hyggelig med sin utvalgte.Sommer som vinter. Endret 2. oktober 2014 av Hoppetaujenta 1
Gjest Nosoul Skrevet 2. oktober 2014 #75222 Skrevet 2. oktober 2014 Med mindre du holder deg til storbønder eller finner en bonde som har noen som kan avveksle han! hmm.. det var det da Nei, holder meg lykkelig singel/gift med Frk.K 1
Gjest Nosoul Skrevet 2. oktober 2014 #75223 Skrevet 2. oktober 2014 Har du bønder OG dyr som kan gå på line, bør du starte et sirkus å reise rundt med! Vel, jeg kjenner jo til Sirkus Eliassen da 1
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #75224 Skrevet 2. oktober 2014 Har du bønder OG dyr som kan gå på line, bør du starte et sirkus å reise rundt med! Den "tadaa-retten" så faktisk ganske god ut! Det er veldig viktig å lage nok saus i tilfelle man vil ha en kopp å smake på før man skal spise...og det vil enkelte veldig gjerne. --- Ja til sirkus UTEN!!! dyr!!! Tja, var faktisk ikke så gale, litt for mye sauce til at risen druknet i den.. eller kanskje litt for lite ris.. men putt putt :D
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #75225 Skrevet 2. oktober 2014 hmm.. det var det da Nei, holder meg lykkelig singel/gift med Frk.K Haha! -- Forøvrig tror jeg at jeg har noe å fortelle dere.. Eller kanskje jeg skal la dere finne ut av det selv
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2014 #75226 Skrevet 2. oktober 2014 Ja til sirkus UTEN!!! dyr!!!Jammen hvis dyrene er frittgående og gladelig har lyst til å balansere på line sammen med eieren sin...så må de da få lov til det? 1
Gjest Nosoul Skrevet 2. oktober 2014 #75227 Skrevet 2. oktober 2014 Haha! -- Forøvrig tror jeg at jeg har noe å fortelle dere.. Eller kanskje jeg skal la dere finne ut av det selv Kom med det!! ... Har du sagt A må du si B! 1
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #75228 Skrevet 2. oktober 2014 Jammen hvis dyrene er frittgående og gladelig har lyst til å balansere på line sammen med eieren sin...så må de da få lov til det? Joda, men det er alltid sånn i begynnelsen.. Også når man har fått smaken på penger og lykke og alt det der.. Så blir det nok andre baller. 1
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #75229 Skrevet 2. oktober 2014 Kom med det!! ... Har du sagt A må du si B! Tror jeg skal vente så får dere muligens se selv om ett par dager
Gjest Nosoul Skrevet 2. oktober 2014 #75230 Skrevet 2. oktober 2014 Tror jeg skal vente så får dere muligens se selv om ett par dager ..... Jeg vil vite, nååå! 1
Nietsoj Skrevet 2. oktober 2014 #75232 Skrevet 2. oktober 2014 Ja til sirkus UTEN!!! dyr!!! Det blir vel ikke så dyrt å gå på sirkus da!
Frk.K Skrevet 2. oktober 2014 #75234 Skrevet 2. oktober 2014 Det blir vel ikke så dyrt å gå på sirkus da! Kanskje likegreit? Selv har jeg aldri vært på sirkus.
Gjest Nosoul Skrevet 2. oktober 2014 #75236 Skrevet 2. oktober 2014 Kos deg i stallen, Daybreak! ... Skulle ønske jeg kunne være med
Gjest EspenAskeladd Skrevet 2. oktober 2014 #75238 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Var jo 20 minutt mellom dei to Skreiv jo skal ikkje leggje meg enno Det var nu nærmast bedrageri sjølv om det strengt tatt var ei sanning i røynda. *nesegrustbeundretalemåten* Den forstod jeg ikke helt. HVa mener du? Nå ble jeg veldig nysgjerrig her.... Forvirrer bare stakkars Nosoul Nei, den var for deg. Men jeg overvurderte deg, beklager så mye. Måtte holde meg til rollen som seriøs strikkeentusiast for å lure Nosoul trill rundt. Jeg kan ikke en drit om strikking. Kanskje Da burde du ikke lære av meg iallefall. For jeg har ingen ide om hva jeg snakker om. Endret 2. oktober 2014 av EspenAskeladd
Gjest Nosoul Skrevet 2. oktober 2014 #75239 Skrevet 2. oktober 2014 Da burde du ikke lære av meg iallefall. For jeg har ingen ide om hva jeg snakker om. Haha, har heldigvis masse strikkeglade damer rundt meg, så får nok den hjelpen jeg trenger
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2014 #75240 Skrevet 2. oktober 2014 Forøvrig tror jeg at jeg har noe å fortelle dere..Du VET at du kan si alt til oss. Alt du sier til oss her inne...blir mellom oss. lol Nei.Jo. Den forstod jeg ikke helt. HVa mener du?At jeg liker nynorsk og alle typer dialekter og...sånn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå