Beneath the Moon Skrevet 17 timer siden #232222 Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ordet er fremdeles i stort underskudd på lørdagsgodterier, for det spiste onkel Cid opp. ALT SAMMEN! Det må vi gjøre noe med 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #232223 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Ordet ga meg IKKE lov til det da. DET VET VI! Cid skrev (2 minutter siden): Ordet har fått el sparkesykkel. ...og går rett i grøfta uten hjelm eller knebeskyttere! Dette blir det søksmål ut av, Cid! Beneath the Moon skrev (1 minutt siden): Det må vi gjøre noe med Ordet er raskt ute og tar Onkel Skrue i pengebingen-svalestup ut i all herligheten og Cid får ikke lov å komme nær! 🦁 1
Cid Skrevet 17 timer siden #232224 Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): DET VET VI! ...og går rett i grøfta uten hjelm eller knebeskyttere! Dette blir det søksmål ut av, Cid! Ordet er raskt ute og tar Onkel Skrue i pengebingen-svalestup ut i all herligheten og Cid får ikke lov å komme nær! 🦁 🧔🏻🍩🍫🍭🍬🤤 1
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #232225 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): 🧔🏻🍩🍫🍭🍬🤤 Dette skal vises til din private helseminister. Tatt på fersknen!!!
Cid Skrevet 17 timer siden #232226 Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Dette skal vises til din private helseminister. Tatt på fersknen!!! Hvem er det?
Hoppetaujenta Skrevet 17 timer siden #232227 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Hvem er det? Legen din. Det vet jo ikke jeg hvem er.
Beneath the Moon Skrevet 17 timer siden #232228 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Hvem er det? Katarina Flatland, din nye fastlege 🙂 1
Cid Skrevet 17 timer siden #232229 Skrevet 17 timer siden Beneath the Moon skrev (2 minutter siden): Katarina Flatland, din nye fastlege 🙂
Beneath the Moon Skrevet 17 timer siden #232230 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Hun er gift
Cid Skrevet 17 timer siden #232231 Skrevet 17 timer siden Beneath the Moon skrev (1 minutt siden): Hun er gift Vet men ikke i fantasien min.
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #232232 Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Uvante lyder fra den fuglen? Nei, du konfiskerte det i din munn. Søndagsnatt Men det var lørdagskveld, da vi skrev denne posten.😉😉 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #232233 Skrevet 15 timer siden Beneath the Moon skrev (1 time siden): Det må vi gjøre noe med 1
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #232234 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Vet men ikke i fantasien min. Alle doktorer som er gift kan jo undersøke grundig i alle ender uansett. Cid gleder seg til en vakker doktor som skal undersøke "rektor"...
Cid Skrevet 12 timer siden #232235 Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Alle doktorer som er gift kan jo undersøke grundig i alle ender uansett. Cid gleder seg til en vakker doktor som skal undersøke "rektor"... skjer på tirsdag, første gang jeg skal ta klyster. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #232236 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): skjer på tirsdag, første gang jeg skal ta klyster. Hjemme alene, før du skal til time?
Cid Skrevet 12 timer siden #232237 Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hjemme alene, før du skal til time? Ja, blir rart. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #232238 Skrevet 12 timer siden Doktorene har sett og gjort alt før, så det blir nesten som å ta på seg sokker om morgenen. En vane. Det går nok bra. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #232239 Skrevet 9 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fin og god søndagskveld.👨🦰👩🦰 2
Hoppetaujenta Skrevet 17 minutter siden #232240 Skrevet 17 minutter siden Takk og vi ønsker C&C en god mandag fra oss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå