Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #232201 Skrevet 15 timer siden I dag skal jeg kutte opp en hel stor løk og steike den gyllen og myk til å spise rett i kroppen. Jeg trenger LØK!
Cid Skrevet 14 timer siden #232202 Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): I dag skal jeg kutte opp en hel stor løk og steike den gyllen og myk til å spise rett i kroppen. Jeg trenger LØK! Frank Løke? 1
Beneath the Moon Skrevet 11 timer siden #232203 Skrevet 11 timer siden Nå er ordet der det hører hjemme, hos meg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #232204 Skrevet 11 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Frank Løke? Nei, skikkelig løk som jeg tror er godt for det meste her i livet...i alle fall når en har lyst på karamellisert løk på skiva. Beneath the Moon skrev (14 minutter siden): Nå er ordet der det hører hjemme, hos Hoppe. Åhh...endelig sa du et sannhetens ord.
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #232205 Skrevet 7 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fin og god lørdag.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #232206 Skrevet 6 timer siden Takker for det og feirer med den siste biten sjokoladeis. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #232208 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (33 minutter siden): Ordet har havnet på svartelisten. ...og Cid har havnet på svartebørsen og kan leies for en time av gangen.
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #232211 Skrevet 2 timer siden Vi ønsker Ordet og alle sammen, en fin og god lørdagskveld.👨🦰👩🦰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå