Ciaran og Ciara Skrevet 5. mars #231261 Skrevet 5. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Er det ikke flott? Koser seg gjør det og ligner på meg. Vi håper at dere koste dere med god mat i dag både du og Ordet.
Hoppetaujenta Skrevet 6. mars #231262 Skrevet 6. mars Vi er mette og gode ennå, så den var av det gode slaget. Mitt Ord dessuten.
Cid Skrevet 6. mars #231263 Skrevet 6. mars Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Vi er mette og gode ennå, så den var av det gode slaget. Mitt Ord dessuten. Er dere Mette Marit?
Cid Skrevet 6. mars #231265 Skrevet 6. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ta`ræ ei bolle! Er demonene sinte? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mars #231266 Skrevet 6. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars #231267 Skrevet 8. mars Straks er det mandag og vi får håpe det blir en bra en. En grå en skal det bli hos meg.
Cid Skrevet 8. mars #231268 Skrevet 8. mars Cid skrev (På 6.3.2026 den 10.52): Er demonene sinte? Tror vi kan trygt si at de ikke var sinte
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars #231269 Skrevet 8. mars Cid skrev (7 minutter siden): Tror vi kan trygt si at de ikke var sinte De er på jakt og har ikke svart ennå. Sinte i skogen kan det hende at de er.
Cid Skrevet 8. mars #231270 Skrevet 8. mars Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): De er på jakt og har ikke svart ennå. Sinte i skogen kan det hende at de er. 🛖🏃🏻♂️
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars #231271 Skrevet 8. mars Må ikke løpe mere nå, for da får de snusen av deg der ute. Smyg deg inn bak låste dører og sov - stille som en mus.
Cid Skrevet 8. mars #231272 Skrevet 8. mars Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Må ikke løpe mere nå, for da får de snusen av deg der ute. Smyg deg inn bak låste dører og sov - stille som en mus. 😲🥺😇 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars #231273 Skrevet 8. mars Jeg tror at jeg skal forsøke å sovne litt igjen. Fikk det ikke til for noen timer siden, men kanskje det går nå.
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #231277 Skrevet 9. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Godmorgen.
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #231278 Skrevet 9. mars Vi ønsker Ordet og alle sammen her i tråden, en finmandag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars #231279 Skrevet 10. mars Jaja...da får jeg legge meg litt før jeg skal stå opp.
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars #231280 Skrevet 10. mars Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Jaja...da får jeg legge meg litt før jeg skal stå opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå