Cid Skrevet 26. februar #231181 Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ikke farlig. Jeg er nemlig ikke sånn som deg. Uskyldig som meg?
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #231182 Skrevet 26. februar (endret) Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰 Endret 26. februar av Ciaran og Ciara
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar #231183 Skrevet 26. februar Takk fra oss som virkelig er uskyldige i denne tråden og vi skal ha wienerbrød med godt fyll i!
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #231184 Skrevet 26. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Takk fra oss som virkelig er uskyldige i denne tråden og vi skal ha wienerbrød med godt fyll i! Vi sier nam nam.
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #231185 Skrevet 27. februar I morgen skal jeg kjøpe non gode godsaker og så skal jeg teste på alvor ostepop...og jeg gruer meg.
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #231186 Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): I morgen skal jeg kjøpe non gode godsaker og så skal jeg teste på alvor ostepop...og jeg gruer meg.
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #231187 Skrevet 27. februar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar #231188 Skrevet 27. februar Takker for det og ønsker dere det samme. Tror jeg må spise litt til og se tv. Hei så lenge.
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #231189 Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Takker for det og ønsker dere det samme. Tror jeg må spise litt til og se tv. Hei så lenge.
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar #231190 Skrevet 28. februar Lørdagens ord er mitt og det kjennes godt!
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #231191 Skrevet 28. februar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar #231192 Skrevet 28. februar Vi har kjøpt noen "godter", men det smaker ikke...kanskje vi brygger på noe. Alt slikt pleier jo å smake godt.
Cid Skrevet 28. februar #231193 Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Vi har kjøpt noen "godter", men det smaker ikke...kanskje vi brygger på noe. Alt slikt pleier jo å smake godt. Ostepop?
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar #231194 Skrevet 28. februar Bl.a. ja...men ingenting av det andre jeg kjøpte var godt, så da pleier det å være noe med smaksløkene mine.
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #231195 Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Vi har kjøpt noen "godter", men det smaker ikke...kanskje vi brygger på noe. Alt slikt pleier jo å smake godt.
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #231196 Skrevet 1. mars Spiste resten av ostepopposen i dag. Helt merkelig konsistens, ikke vond, men ikke god heller. Skal ikke kjøpe den igjen.
Cid Skrevet 1. mars #231197 Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Spiste resten av ostepopposen i dag. Helt merkelig konsistens, ikke vond, men ikke god heller. Skal ikke kjøpe den igjen. Liker ikke du smaken av ost?
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars #231198 Skrevet 1. mars Jo, men ikke på den måten. Det kommer av lukten på ostepopen. Ikke godt.
Cid Skrevet 1. mars #231199 Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jo, men ikke på den måten. Det kommer av lukten på ostepopen. Ikke godt. Ting smaker ikke vondt fordi det lukter vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå