Cid Skrevet 10. januar #228781 Del Skrevet 10. januar I ferd med å dø ut denne tråden virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #228782 Del Skrevet 10. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredag og en godhelg.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar #228783 Del Skrevet 10. januar Ahh...javisst...det er jo freddan i dag jo! Takk og det samme til dere opptatte menneskene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. januar #228784 Del Skrevet 10. januar Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Ahh...javisst...det er jo freddan i dag jo! Takk og det samme til dere opptatte menneskene. Er dyrene i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #228785 Del Skrevet 10. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #228786 Del Skrevet 11. januar Lørdagsformiddag! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #228787 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Lørdagsformiddag! Dyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #228788 Del Skrevet 11. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finlørdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. januar #228789 Del Skrevet 12. januar Nå er ordet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #228790 Del Skrevet 12. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #228791 Del Skrevet 12. januar Det voksne ordet er mitt 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #228792 Del Skrevet 12. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #228793 Del Skrevet 13. januar ...og mandags natt mot dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #228794 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og mandags natt mot dag. Ja og ukestart tenker vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #228795 Del Skrevet 13. januar Igjen og igjen. Helga går så kjempefort. Ser frem til flere røde dager og påske nå. Trenger ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #228796 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Igjen og igjen. Helga går så kjempefort. Ser frem til flere røde dager og påske nå. Trenger ferie. Vi mener at påsken er fra 17-21 april i år, så det er nok en liten stund til påske ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #228797 Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi mener at påsken er fra 17-21 april i år, så det er nok en liten stund til påske ennå. Ok? Så da blir det en langhelg altså? Det skulle ha vært mulig å legge den fra mandag til fredag og SÅ plusse på helga også. Jeg kjenner at jeg blir litt ferieglupsk når jeg tenker på det...og ja, det er litt lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #228798 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ok? Så da blir det en langhelg altså? Det skulle ha vært mulig å legge den fra mandag til fredag og SÅ plusse på helga også. Jeg kjenner at jeg blir litt ferieglupsk når jeg tenker på det...og ja, det er litt lenge til. Vi tenker at det går fort, og før vi vet ordet av det så er det påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #228799 Del Skrevet 13. januar Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi tenker at det går fort, og før vi vet ordet av det så er det påske. Dere her nok rett atter en gang og jeg ser veldig frem til det og mens vi snakker her så fikk jeg så kjempelyst på en stor softis med nøttekrokanstrø på, for det er bedre enn vanlig krokan. Syns jeg. Litt tyggemykt og seigt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #228800 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dere her nok rett atter en gang og jeg ser veldig frem til det og mens vi snakker her så fikk jeg så kjempelyst på en stor softis med nøttekrokanstrø på, for det er bedre enn vanlig krokan. Syns jeg. Litt tyggemykt og seigt. Vi tenker at det aldri slår feil med iskrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå