Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Vi kjenner det veldig på U-duften når vi kommer inn der du holder til vet du...          :dåne:

Takker og nikker og alt sånn tilbake. :D  Har det vært en brukbar dag for dere to? 

Akkurat! Der er du i gang med oppvarmingen til dunder og brak! :sjokkert:

Vi har hatt en fin dag, og vi håper at du har hatt det samme.😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Vi har hatt en fin dag, og vi håper at du har hatt det samme.😊😊

Godt å høre, for det fortjener dere. :)  Joda, det har gått bra...og bare litt til i morgen med gjøremål frem til jeg er ferdig med dem...så skal jeg slappe av resten av uka. Jeg har litt uggenhet i kroppen og tror at hvis jeg bare kunne få en skikkelig god natt eller to, pluss kvalitetshvile noen dager, så ville jeg bli i bedre form. Jeg får gjøre det jeg kan når jeg kan det. Var ute en liten snutt og ruslet i kveld og ja, det er kaldt og jeg frøs litt til tross for lue. Det skal bli bedre neste gang jeg skal ut. Hansker skal jeg finne frem. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Godt å høre, for det fortjener dere. :)  Joda, det har gått bra...og bare litt til i morgen med gjøremål frem til jeg er ferdig med dem...så skal jeg slappe av resten av uka. Jeg har litt uggenhet i kroppen og tror at hvis jeg bare kunne få en skikkelig god natt eller to, pluss kvalitetshvile noen dager, så ville jeg bli i bedre form. Jeg får gjøre det jeg kan når jeg kan det. Var ute en liten snutt og ruslet i kveld og ja, det er kaldt og jeg frøs litt til tross for lue. Det skal bli bedre neste gang jeg skal ut. Hansker skal jeg finne frem. :nikke: 

Tusen Takk, vi håper at du snart får sove bedre om natten sånn at du blir mer opplagt og uthvilt på dagen.😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Det håper jeg også. Da jeg var tenåring hadde jeg sovehjerte og kunne sove L-E-N-G-E .... :sover:

Da vi var tenåringer kunne vi sove både dag og natt, men det var helst om dagen vi sov, og sånn sover vi fortsatt.:gjesp::gjesp::sover::sover::fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Det er veldig bra. Kroppen vil sove når den vil og er sin egen herre. :) 

Vi er helt enige, og du har helt rett der.😊😊

Endret av Ciaran og Ciara
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden):

Torsdag snart. :nigo: 

Ja vi gleder oss til i morgen, for torsdag er Fish and Chips  dagen vår.🐟🐟🍟🍟:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Så du videoene?

NÅ så jeg dem og de er helt nydelige!  :rodmer:  Myyye bedre å la ungene få le masse i sin start på livet
...enn å bli skremt om og om igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

NÅ så jeg dem og de er helt nydelige!  :rodmer:  Myyye bedre å la ungene få le masse i sin start på livet

Slik jeg var med lillesøstera mi når hun var baby, jeg var den første som fikk henne til å le og jeg tullet og tøyset med henne hver dag 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

:klem3::klem3:

Cid skrev (6 minutter siden):

Slik jeg var med lillesøstera mi når hun var baby, jeg var den første som fikk henne til å le og jeg tullet og tøyset med henne hver dag 😄

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (15 minutter siden):

Vedder på at du var og ER helt fenomenal ennå! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det vedder vi også på.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Takk :sjenert: Nå er hun voksen og bor med kjæresten sin, vi har et godt forhold :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...