Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 17:56 #228521 Del Skrevet tirsdag kl 17:56 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Vi kjenner det veldig på U-duften når vi kommer inn der du holder til vet du... Takker og nikker og alt sånn tilbake. Har det vært en brukbar dag for dere to? Akkurat! Der er du i gang med oppvarmingen til dunder og brak! Vi har hatt en fin dag, og vi håper at du har hatt det samme.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:05 #228522 Del Skrevet tirsdag kl 18:05 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi har hatt en fin dag, og vi håper at du har hatt det samme.😊😊 Godt å høre, for det fortjener dere. Joda, det har gått bra...og bare litt til i morgen med gjøremål frem til jeg er ferdig med dem...så skal jeg slappe av resten av uka. Jeg har litt uggenhet i kroppen og tror at hvis jeg bare kunne få en skikkelig god natt eller to, pluss kvalitetshvile noen dager, så ville jeg bli i bedre form. Jeg får gjøre det jeg kan når jeg kan det. Var ute en liten snutt og ruslet i kveld og ja, det er kaldt og jeg frøs litt til tross for lue. Det skal bli bedre neste gang jeg skal ut. Hansker skal jeg finne frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:11 #228523 Del Skrevet tirsdag kl 18:11 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Godt å høre, for det fortjener dere. Joda, det har gått bra...og bare litt til i morgen med gjøremål frem til jeg er ferdig med dem...så skal jeg slappe av resten av uka. Jeg har litt uggenhet i kroppen og tror at hvis jeg bare kunne få en skikkelig god natt eller to, pluss kvalitetshvile noen dager, så ville jeg bli i bedre form. Jeg får gjøre det jeg kan når jeg kan det. Var ute en liten snutt og ruslet i kveld og ja, det er kaldt og jeg frøs litt til tross for lue. Det skal bli bedre neste gang jeg skal ut. Hansker skal jeg finne frem. Tusen Takk, vi håper at du snart får sove bedre om natten sånn at du blir mer opplagt og uthvilt på dagen.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:22 #228524 Del Skrevet tirsdag kl 18:22 Det håper jeg også. Da jeg var tenåring hadde jeg sovehjerte og kunne sove L-E-N-G-E .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:27 #228525 Del Skrevet tirsdag kl 18:27 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det håper jeg også. Da jeg var tenåring hadde jeg sovehjerte og kunne sove L-E-N-G-E .... Da vi var tenåringer kunne vi sove både dag og natt, men det var helst om dagen vi sov, og sånn sover vi fortsatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 18:34 #228526 Del Skrevet tirsdag kl 18:34 Det er veldig bra. Kroppen vil sove når den vil og er sin egen herre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:41 #228527 Del Skrevet tirsdag kl 18:41 (endret) Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det er veldig bra. Kroppen vil sove når den vil og er sin egen herre. Vi er helt enige, og du har helt rett der.😊😊 Endret tirsdag kl 18:41 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 10:30 #228528 Del Skrevet onsdag kl 10:30 Nå har Anton fått lille Ordet til å le. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 10:31 #228529 Del Skrevet onsdag kl 10:31 Hoppe med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 12:52 #228530 Del Skrevet onsdag kl 12:52 Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 19:41 #228531 Del Skrevet onsdag kl 19:41 Torsdag snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:04 #228532 Del Skrevet onsdag kl 20:04 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Torsdag snart. Ja vi gleder oss til i morgen, for torsdag er Fish and Chips dagen vår.🐟🐟🍟🍟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 20:18 #228533 Del Skrevet onsdag kl 20:18 Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Torsdag snart. Så du videoene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 20:23 #228534 Del Skrevet onsdag kl 20:23 Cid skrev (4 minutter siden): Så du videoene? NÅ så jeg dem og de er helt nydelige! Myyye bedre å la ungene få le masse i sin start på livet ...enn å bli skremt om og om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 20:27 #228535 Del Skrevet onsdag kl 20:27 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): NÅ så jeg dem og de er helt nydelige! Myyye bedre å la ungene få le masse i sin start på livet ...enn å bli skremt om og om igjen. Slik jeg var med lillesøstera mi når hun var baby, jeg var den første som fikk henne til å le og jeg tullet og tøyset med henne hver dag 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:34 #228536 Del Skrevet onsdag kl 20:34 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): NÅ så jeg dem og de er helt nydelige! Myyye bedre å la ungene få le masse i sin start på livet ...enn å bli skremt om og om igjen. Cid skrev (6 minutter siden): Slik jeg var med lillesøstera mi når hun var baby, jeg var den første som fikk henne til å le og jeg tullet og tøyset med henne hver dag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 20:43 #228537 Del Skrevet onsdag kl 20:43 Cid skrev (15 minutter siden): Slik jeg var med lillesøstera mi når hun var baby, jeg var den første som fikk henne til å le og jeg tullet og tøyset med henne hver dag 😄 Vedder på at du var og ER helt fenomenal ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:45 #228538 Del Skrevet onsdag kl 20:45 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vedder på at du var og ER helt fenomenal ennå! Det vedder vi også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 20:47 #228539 Del Skrevet onsdag kl 20:47 En trippelvedding på det kan ikke ta feil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 20:50 #228540 Del Skrevet onsdag kl 20:50 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Vedder på at du var og ER helt fenomenal ennå! Takk Nå er hun voksen og bor med kjæresten sin, vi har et godt forhold 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå