Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #228301 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Vi har en fin fredagskveld og knasker smash og en ny KIM`s som smakte krydder, men pregløst. og jeg har bevilget meg to B&J...og smattet litt på den med kjeks og peanøtt, men fant ikke helt ut av det. Rar smak for min gane. Skal jeg finne en is jeg ikke liker liksom? Smake mer må hun og lille Ordet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 50 minutter siden #228302 Del Skrevet 50 minutter siden Vi liker han derre Lewis Capaldis sanger og stemme. Ordet og Hoppe er samstemte der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 47 minutter siden #228303 Del Skrevet 47 minutter siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Vi liker han derre Lewis Capaldis sanger og stemme. Ordet og Hoppe er samstemte der Vi er enige med deg og Ordet der vi Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 46 minutter siden #228304 Del Skrevet 46 minutter siden Koselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 38 minutter siden #228305 Del Skrevet 38 minutter siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå