Cid Skrevet 20. september #227821 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Jeg ønsker dere en god fredag. Ordet og kjæresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #227822 Del Skrevet 20. september Ordet lærer bokstaver av meg. Slutt å tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #227823 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg ønsker dere en god fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #227824 Del Skrevet 20. september I dag er Ordet en glad liten krabat, for vi får iskrem levert på døren litt senere. Pluss en stor melkesjokolade på deling. 70/30 til meg. Det vet ikke helt noe om deling ennå. lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #227825 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): I dag er Ordet en glad liten krabat, for vi får iskrem levert på døren litt senere. Pluss en stor melkesjokolade på deling. 70/30 til meg. Det vet ikke helt noe om deling ennå. lol Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en god og fin fredag vi Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #227826 Del Skrevet 20. september Takker og bukker og vi Hopper fredagen blidt i møte med de gode ønskene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #227827 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ordet lærer bokstaver av meg. Slutt å tull! Så ordet er ikke sammen med Nitter og mangler tenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #227828 Del Skrevet 20. september Ordet mangler tenner fordi det er et barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #227829 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Ordet mangler tenner fordi det er et barn. Ikke fordi det har fått slått dem ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #227830 Del Skrevet 20. september Cid skrev (6 minutter siden): Ikke fordi det har fått slått dem ut? Nei, det må være i din familie at de gjør sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #227831 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, det må være i din familie at de gjør sånn. Nei i Anton sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #227832 Del Skrevet 20. september Cid skrev (12 minutter siden): Nei i Anton sinn. I Antons sinn er det fredelig og rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #227833 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): I Antons sinn er det fredelig og rolig. Også når jeg er involvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #227834 Del Skrevet 20. september Cid skrev (Akkurat nå): Også når jeg er involvert? Selvsagt ikke. Han kaller deg for sin egen private hodepine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #227835 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Selvsagt ikke. Han kaller deg for sin egen private hodepine! 🛖🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #227836 Del Skrevet 20. september Vi ønsker oss veldig et nytt/gammelt stort hus kan vi kjenne, jeg og Ordet mitt. På landet. Uten naboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #227837 Del Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vi ønsker oss veldig et nytt/gammelt stort hus kan vi kjenne, jeg og Ordet mitt. På landet. Uten naboer. Er ikke Lønneberget nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. september #227838 Del Skrevet 20. september Jo, der er det nok. Veldig fornøyd med det, men i denne ytre menneskeverdenen hadde det vært greit å få et større sted å bo. Du har kanskje nok med ditt der du bor og vil ikke ha et rom eller to ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. september #227839 Del Skrevet 20. september Jeg bor i alles hjem, inni bøkene deres. Mange fine ord der- Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. september #227840 Del Skrevet 20. september Sola de skrev (Akkurat nå): Jeg bor i alles hjem, inni bøkene deres. Mange fine ord der- Ordet Bor der inni Anton med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå