Hoppetaujenta Skrevet 21. juni #227101 Del Skrevet 21. juni Fredags-mitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #227102 Del Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Fredags-mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni #227103 Del Skrevet 21. juni Eller fredagseremitt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #227104 Del Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Eller fredagseremitt... 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni #227105 Del Skrevet 22. juni Da var det litt mat igjen her og Ordet mitt hopper av glede! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni #227106 Del Skrevet 22. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Da var det litt mat igjen her og Ordet mitt hopper av glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 27. juni #227107 Del Skrevet 27. juni Steffen Tangstad er død...til orientering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 27. juni #227108 Del Skrevet 27. juni Snakket litt med broren hans for en god del år siden..men han stakk til Finmarksvidda og bosatte seg...ikke en man skal kødde med han heller 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #227109 Del Skrevet 27. juni Nok et kjent navn er borte. Trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #227110 Del Skrevet 27. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nok et kjent navn er borte. Trist. Han bokseren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #227111 Del Skrevet 27. juni Ja. Var mye i sportsnyhetene i sin tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #227112 Del Skrevet 27. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja. Var mye i sportsnyhetene i sin tid. Ble ordet lei seg? 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #227113 Del Skrevet 27. juni (endret) Cid skrev (46 minutter siden): Ble ordet lei seg? 😕 Det kjente jo ikke til den mannen, men blir litt trist når jeg blir trist. Bare litt trist. Det går fort over. Jeg har tenkt å forsøke nudler; hvilken er best i smaken? Anbefalinger? @Cid? Endret 27. juni av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #227114 Del Skrevet 27. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det kjente jo ikke til den mannen, men blir litt trist når jeg blir trist. Bare litt trist. Det går fort over. Jeg har tenkt å forsøke nudler; hvilken er best i smaken? Anbefalinger? @Cid? Dette er favoritten min. Denne er også god med men litt sterk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni #227115 Del Skrevet 27. juni Cid skrev (4 timer siden): Dette er favoritten min. Denne er også god med men litt sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni #227116 Del Skrevet 27. juni Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Nok et kjent navn er borte. Trist. Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det kjente jo ikke til den mannen, men blir litt trist når jeg blir trist. Bare litt trist. Det går fort over. Jeg har tenkt å forsøke nudler; hvilken er best i smaken? Anbefalinger? @Cid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #227117 Del Skrevet 27. juni Voksent ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juni #227118 Del Skrevet 27. juni Det blir 22 år i år! 👱🏻♂️2️⃣2️⃣ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. juni #227119 Del Skrevet 27. juni Cassidy Tvillingene vet at Ordet er et lite barneord vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juni #227120 Del Skrevet 27. juni Barneord er riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå