Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #227081 Del Skrevet 15. juni Sola de skrev (4 timer siden): Jeg tror kanskje jeg må sy et sting eller to. Jeg blør fremdeles. Er liksom en flenge. Får se det an utover dagen om det stopper å blø. Sola de skrev (5 timer siden): I dag fikk jeg flere fyord til gloseboken min. Tante Sola skar seg på en kniv, mens hun tok oppvasken. Kom ord jeg ikke har hørt make til før - Litt småskremte Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juni #227082 Del Skrevet 15. juni Hvordan går det med blødningen @Sola de? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #227083 Del Skrevet 15. juni Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juni #227084 Del Skrevet 15. juni Ordet begynner å bli overtrøtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni #227085 Del Skrevet 15. juni mia83 skrev (5 minutter siden): Hvordan går det med blødningen @Sola de? Det blør fremdeles litt. Går liksom på siden langs neglen fra topp til en halv cm midt under neglen, Blør nede, men ikke oppe. Håper det vil gro av seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juni #227086 Del Skrevet 15. juni Sola de skrev (Akkurat nå): Det blør fremdeles litt. Går liksom på siden langs neglen fra topp til en halv cm midt under neglen, Blør nede, men ikke oppe. Håper det vil gro av seg selv. Au det hørtes ikke godt ut! 😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni #227087 Del Skrevet 15. juni mia83 skrev (Akkurat nå): Au det hørtes ikke godt ut! 😵 Er en flenge. Var en sylskarp grønnsakskniv. Visste ikke den lå i vasken 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juni #227088 Del Skrevet 15. juni Sola de skrev (Akkurat nå): Er en flenge. Var en sylskarp grønnsakskniv. Visste ikke den lå i vasken 😕 Usj.. håper det slutter å blø snart da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni #227089 Del Skrevet 15. juni mia83 skrev (Akkurat nå): Usj.. håper det slutter å blø snart da! Takk, det håper jeg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #227090 Del Skrevet 15. juni Cassidy Tvillingene håper at Ordet snart får sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. juni #227091 Del Skrevet 16. juni Jeg har sluttet å blø, men flengen er der. Vil det gro uten å bli sydd? Ser ikke helt hvor de skal kunne sette sting, da neglen er i veien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #227092 Del Skrevet 16. juni Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en godsøndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni #227093 Del Skrevet 18. juni Tirsdagsordet er mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juni #227094 Del Skrevet 18. juni Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Tirsdagsordet er mitt. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en godtirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni #227095 Del Skrevet 19. juni Nå skal vi ha mat, for vi har bare spist lønsj i hele dag og det er for lite. Ordet mitt og meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #227096 Del Skrevet 19. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå skal vi ha mat, for vi har bare spist lønsj i hele dag og det er for lite. Ordet mitt og meg. Cassidy Tvillingene håper at du og Ordet hadde et godt måltid Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. juni #227097 Del Skrevet 19. juni Ordet er mitt, bare mitt. Det sitter på skuldra mi og prøver å jage bort styggen på ryggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #227098 Del Skrevet 19. juni jukkapalme skrev (32 minutter siden): Ordet er mitt, bare mitt. Det sitter på skuldra mi og prøver å jage bort styggen på ryggen. Cassidy Tvillingene heier på deg og Ordet vår gode venn @jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. juni #227099 Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene heier på deg og Ordet vår gode venn @jukkapalme Tusen takk, søte dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #227100 Del Skrevet 20. juni jukkapalme skrev (5 timer siden): Tusen takk, søte dere Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en godtorsdagskveld vår gode venn @jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå