Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #227061 Del Skrevet 14. juni Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jaja, da er fredagsordet mitt. I alle fall akkurat nå. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en finfredagskveld vi Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juni #227062 Del Skrevet 14. juni God helg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #227063 Del Skrevet 14. juni Sola de skrev (2 minutter siden): God helg Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godhelg @Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #227064 Del Skrevet 14. juni Jeg leser høyt for Ordet fra en glosebok vi begge liker ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni #227065 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Jeg leser høyt for Ordet fra en glosebok vi begge liker ❤️ Børres glosebok fra 5.klasse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #227066 Del Skrevet 14. juni jukkapalme skrev (3 minutter siden): Børres glosebok fra 5.klasse? Det var en av de bedre årgangene 🫵 ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #227067 Del Skrevet 14. juni jukkapalme skrev (3 minutter siden): Børres glosebok fra 5.klasse? KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Jeg leser høyt for Ordet fra en glosebok vi begge liker ❤️ Cassidy Tvillingene tenker at glosene sitter både løst og fast vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #227068 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Det var en av de bedre årgangene 🫵 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #227069 Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker at glosene sitter både løst og fast vi.😉😉 Alle glosene ble fremført med den beste intensjon.. Selv tvilsomme ord ble uttalt med varme og kjærlighet 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juni #227070 Del Skrevet 14. juni Dere skulle hørt, kusine og fetter, hva jeg i dag har lært. Jeg lærte fyord på forskjellige dialekter, så en fra et annet sted i landet vil være uvitende om at man egentlig synes de er en idiot, men det er også et fyord i seg selv jeg ikke får lov til å si. - Ordet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #227071 Del Skrevet 14. juni Sola de skrev (Akkurat nå): Dere skulle hørt, kusine og fetter, hva jeg i dag har lært. Jeg lærte fyord på forskjellige dialekter, så en fra et annet sted i landet vil være uvitende om at man egentlig synes de er en idiot, men det er også et fyord i seg selv jeg ikke får lov til å si. - Ordet 🫵😉❤️ Say it with passion 🎶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #227072 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Alle glosene ble fremført med den beste intensjon.. Selv tvilsomme ord ble uttalt med varme og kjærlighet 😉 OK, vi forstår. Cassidy Tvillingene kan dessverre ikke si det samme om de irske glosene våre.🟩⬜🟧🟩⬜🟧🍀🍀☘️☘️😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #227073 Del Skrevet 14. juni Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): OK, vi forstår. Cassidy Tvillingene kan dessverre ikke si det samme om de irske glosene våre.🟩⬜🟧🟩⬜🟧🍀🍀☘️☘️😉😉 We love ya anyways ye feckin' shites 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. juni #227074 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): We love ya anyways ye feckin' shites Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni #227075 Del Skrevet 15. juni Språk er flott uansett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #227076 Del Skrevet 15. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Språk er flott uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni #227077 Del Skrevet 15. juni I dag fikk jeg flere fyord til gloseboken min. Tante Sola skar seg på en kniv, mens hun tok oppvasken. Kom ord jeg ikke har hørt make til før - Litt småskremte Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #227078 Del Skrevet 15. juni (endret) Sola de skrev (44 minutter siden): I dag fikk jeg flere fyord til gloseboken min. Tante Sola skar seg på en kniv, mens hun tok oppvasken. Kom ord jeg ikke har hørt make til før - Litt småskremte Ordet. Jeg meg mens jeg skjærte eple sist uke, tredje gangen på kort tid at jeg har skjært meg på spiseknivene etter at jeg fikk dem av mamma uff, siste kuttet svidde mye 😰 Endret 15. juni av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. juni #227079 Del Skrevet 15. juni Cid skrev (51 minutter siden): Jeg meg mens jeg skjærte eple sist uke, tredje gangen på kort tid at jeg har skjært meg på spiseknivene etter at jeg fikk dem av mamma uff, siste kuttet svidde mye 😰 Jeg tror kanskje jeg må sy et sting eller to. Jeg blør fremdeles. Er liksom en flenge. Får se det an utover dagen om det stopper å blø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juni #227080 Del Skrevet 15. juni Sola de skrev (18 minutter siden): Jeg tror kanskje jeg må sy et sting eller to. Jeg blør fremdeles. Er liksom en flenge. Får se det an utover dagen om det stopper å blø. Uff 😕 god bedring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå