Hoppetaujenta Skrevet 14. april #226781 Del Skrevet 14. april Neitakk. Klarer ham ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #226782 Del Skrevet 14. april Cid skrev (1 time siden): Og Domminik Vest. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, god skuespiller det. "Mættju Mækkånnåhei" er det nærmeste jeg kan klare å uttale hans navn... Cid skrev (1 time siden): Liker du Matthew? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hmm...akkurat her er jeg nesten tilbøyelig til å si meg enig... Cid skrev (1 time siden): Nå har ordet fått jobb i kommuen og blitt støttekontakten til Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #226783 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Neitakk. Klarer ham ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april #226784 Del Skrevet 14. april Sånn kan det bli når en skuespiller gjør en veldig god rolle, men som en fryktelig person...da orker jeg ikke vedkommende for resten av livet. Ordet er enig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #226785 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Sånn kan det bli når en skuespiller gjør en veldig god rolle, men som en fryktelig person...da orker jeg ikke vedkommende for resten av livet. Ordet er enig. Drepte han noen i serien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april #226786 Del Skrevet 14. april Cid skrev (7 minutter siden): Drepte han noe i serien? Forholdet til sin kone, sine barn og alle i familien. Totalt egoist. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #226787 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Forholdet til sin kone, sine barn og alle i familien. Totalt egoist. Men er ikke Kevin Costner verre da som har drept flere i yellowstone? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #226788 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Sånn kan det bli når en skuespiller gjør en veldig god rolle, men som en fryktelig person...da orker jeg ikke vedkommende for resten av livet. Ordet er enig. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Forholdet til sin kone, sine barn og alle i familien. Totalt egoist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april #226789 Del Skrevet 14. april ...men han hjalp indianerne i den andre store filmen OG han danset med ulver. Det er det ikke mange som kan. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #226790 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...men han hjalp indianerne i den andre store filmen OG han danset med ulver. Det er det ikke mange som kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #226791 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): ...men han hjalp indianerne i den andre store filmen OG han danset med ulver. Det er det ikke mange som kan. Dominic har sikkert gjort godt i andre filmer med, hva med å prøve å se en av dem og så blir du vant med en ny dominic?:p Jeg husker Kevin først fra den postapokalyptiske postmann filmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april #226792 Del Skrevet 14. april Jeg tror ikke han har spilt noen som helst før den slemme rollen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #226793 Del Skrevet 14. april Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godsøndagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #226794 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke han har spilt noen som helst før den slemme rollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #226795 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke han har spilt noen som helst før den slemme rollen! Og Kevin debuterte i Yellowstone 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april #226796 Del Skrevet 14. april Cid skrev (5 minutter siden): Og Kevin debuterte i Yellowstone Ja, det stemmer, så da er vi enige. / God søndag til tvillingene også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #226797 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, det stemmer, så da er vi enige. / God søndag til tvillingene også. Og Durek på Lønneberget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april #226798 Del Skrevet 14. april Cid skrev (Akkurat nå): Og Durek bor ikke, kommer ikke til å bo noen sinne på Lønneberget. DER er vi ENIGE, Cid! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #226799 Del Skrevet 14. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): DER er vi ENIGE, Cid! Debuterte demonen ved å jage meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #226800 Del Skrevet 14. april Cid skrev (10 minutter siden): Debuterte demonen ved å jage meg? Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): DER er vi ENIGE, Cid! Cid skrev (13 minutter siden): Og Durek på Lønneberget. 😉😉 Cid skrev (26 minutter siden): Og Kevin debuterte i Yellowstone Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Ja, det stemmer, så da er vi enige. / God søndag til tvillingene også. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godsøndagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå