Gjest No1*No1 Skrevet 18. mars #226561 Del Skrevet 18. mars 3 minutter siden, Cid said: Tror Anton kommer med zalo og skrubb nå Anton, Anton, Anton... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. mars #226562 Del Skrevet 18. mars No1*No1 skrev (1 minutt siden): Anton, Anton, Anton... Antonrangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. mars #226563 Del Skrevet 18. mars 2 minutter siden, Cid said: Antonrangen. Sier du at Anton er liten i størrelse, søt i fjeset og har en snabel som er proporsjonalt sett kjempestor i forhold til kropps størrelsen?? Jeg gar aldri møtt Anton. Jeg bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. mars #226564 Del Skrevet 18. mars No1*No1 skrev (4 minutter siden): Sier du at Anton er liten i størrelse, søt i fjeset og har en snabel som er proporsjonalt sett kjempestor i forhold til kropps størrelsen?? Jeg gar aldri møtt Anton. Jeg bare spør. Er ikke en ekte person, er en oppdiktet. Skal være han fra Emil i Lønneberget 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. mars #226565 Del Skrevet 18. mars Just now, Cid said: Er ikke en ekte person, er en oppdiktet. Skal være han fra Emil i Lønneberget 😛 Oh ja ok🙈 fantasien min tok meg med på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. mars #226566 Del Skrevet 18. mars Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godmandagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. mars #226567 Del Skrevet 18. mars Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godmandagskveld. Ordet er lykkelig og nypult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. mars #226568 Del Skrevet 18. mars No1*No1 skrev (2 minutter siden): Ordet er lykkelig og nypult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. mars #226569 Del Skrevet 18. mars 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Hva er dette? Sen sur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. mars #226570 Del Skrevet 18. mars No1*No1 skrev (Akkurat nå): Hva er dette? Sen sur? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 21. mars #226571 Del Skrevet 21. mars Ordet har flydd til der de snakker en forvridd versjon av norsk som heter visst svensk. Ordet har blitt svensk😟 ikke lenger norsk ord. Men altså svensk, slik en raring er den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #226572 Del Skrevet 21. mars Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godtorsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars #226573 Del Skrevet 22. mars Hva i alle dager er det jeg leser her inne? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #226574 Del Skrevet 22. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager er det jeg leser her inne? Har Anton tømt nærbutikken for grønnsåpe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #226575 Del Skrevet 22. mars Nå har Anton tatt med ordet ut for å drikke øl og spise biff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #226576 Del Skrevet 22. mars 👨🏼👱🏻♂️🥩🍻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars #226577 Del Skrevet 22. mars Det kommer trailere i flertall fra finland nå og finske demoner frakter dem...men de er sinte ...det kan jeg høre helt hit, men forstår ikke hva. Ordet er her det og ikke med noen ute på byen! Slutt å juge!!! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #226578 Del Skrevet 22. mars 🛖🔑🚪🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. mars #226579 Del Skrevet 22. mars 21 minutter siden, Cid said: Nå har Anton tatt med ordet ut for å drikke øl og spise biff. Ordet sier Tack så mycket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #226580 Del Skrevet 22. mars No1*No1 skrev (13 minutter siden): Ordet sier Tack så mycket. De drikker munkholm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå