Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #226081 Del Skrevet 11. januar Natta for siste gang. NÅ skal jeg logge av. *POFF* *bortevekk* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #226082 Del Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Natta for siste gang. NÅ skal jeg logge av. *POFF* *bortevekk* Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #226083 Del Skrevet 12. januar Den ble bra i natt. Takk. Nevnte jeg at Ordet er mitt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar #226084 Del Skrevet 12. januar Låner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #226085 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Den ble bra i natt. Takk. Nevnte jeg at Ordet er mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #226086 Del Skrevet 12. januar Mitt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #226087 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Mitt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #226088 Del Skrevet 13. januar Mhm. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #226089 Del Skrevet 13. januar Cassidy Tvillingene har med snop til Ordet i kveld.🍬🍬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #226090 Del Skrevet 13. januar Det er bra det. Jeg må i seng. Puss tenner på Ordet før det sovner. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #226091 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er bra det. Jeg må i seng. Puss tenner på Ordet før det sovner. Natta. Det skal Cassidy Tvillingene huske på. Og vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #226092 Del Skrevet 13. januar Vokt vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #226093 Del Skrevet 13. januar Ordet har en gravid forlovede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #226094 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Vokt vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #226095 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (14 minutter siden): Ordet har en gravid forlovede. Ordet tviler før en fostervannsprøve er tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. januar #226096 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (35 minutter siden): Ordet har en gravid forlovede. Vask munnen din med grønnsåpe! Lille Ordet mitt har så visst ikke noe gravid forlovede! Er fortsatt et barn! Så så, lille Ordet mitt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #226097 Del Skrevet 13. januar Sola de skrev (1 minutt siden): Vask munnen din med grønnsåpe! Lille Ordet mitt har så visst ikke noe gravid forlovede! Er fortsatt et barn! Så så, lille Ordet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #226098 Del Skrevet 13. januar Sola de skrev (17 minutter siden): Vask munnen din med grønnsåpe! Lille Ordet mitt har så visst ikke noe gravid forlovede! Er fortsatt et barn! Så så, lille Ordet mitt Er jo 21 år. 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #226099 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (11 minutter siden): Er jo 21 år. 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar #226100 Del Skrevet 14. januar Takker @Sola de for å gripe inn og holde i ørene når det trengs her...og det gjør det dessverre ofte. Mitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå