Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Nei, det er det så mange andre som gjør, så de får tøyse med årstallene som de vil for meg. 
Mitt lille Ord er fremdeles tt barn og det står vi fast ved. :opplyser:  Vi må logge av...eller jeg må det, 
så pass på lille vennen min for meg. Gi det frokost. Sultent Ord blir rampete vet dere. Ligner på Onkel-C. 

Ordet får whisky og en sigar.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Nei, det er det så mange andre som gjør, så de får tøyse med årstallene som de vil for meg. 
Mitt lille Ord er fremdeles tt barn og det står vi fast ved. :opplyser:  Vi må logge av...eller jeg må det, 
så pass på lille vennen min for meg. Gi det frokost. Sultent Ord blir rampete vet dere. Ligner på Onkel-C. 

:klappe::klappe:

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Ja, jeg kjenner deg nå, Rampe-Cid! :P 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Alvorlig talt, Cid! :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

🛖🚪🔐🏃‍♂️

:fnise::fnise:

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Cid får skylden for å gjøre Ordet syk. Her må det bli straff som fortjent. 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært og gjort små hyss her og der. Tante hoppe fant ikke hatten sin. 👒Den har jeg tatt nemlig :fnise:  Er så morsomt å se henne lete høyt og lavt. Blir varm i trøya av slikt :nikke: Jeg har også vært og lagt iskrem i fryseren hennes, så hun skal bli blid igjen på meg, når hun skjønner hva jeg har gjort med hatten hennes Skjerfet til onkel Cid tok jeg også :plystre:- Ordet

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fryseren til tante Sola fant jeg en daimkake hun hadde glemt var der :spise: - Ordet

Jeg har skrevet ønskeliste og sendt til julenissen i dag. Jeg ønsker meg en rattkjelke. Det er så mange høye topper til tider her i mellom alle ordene og trådene jeg er innom, så hadde vært fint å ha å ake på, mellom alle ord og trådene :nikke: - Ordet

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...