Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner hva du mener, men vi begynner vel å bli så godt kjent nå (oss på sosioprat)
at vi skjønner at det bare er tull og at vi vil hverandre godt? 😊

Problemet er at det ikke er en lukket klubb og bare oss som leser. Hele norge m.m. leser og ser ikke at dere har en slik vennskapelig tøysesjargong her. Noen får sjokk, rapporterer eller melder seg ut igjen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Problemet er at det ikke er en lukket klubb og bare oss som leser. Hele norge m.m. leser og ser ikke at dere har en slik vennskapelig tøysesjargong her. Noen får sjokk, rapporterer eller melder seg ut igjen. 

Om noen forlater kg pga at vi tuller her så er det demmes eget problem, vi kan ikke begynne å ta på oss ansvar for om folk forlater et forum 😝 Med det andre så må det først gå igjennom mod og modsa vet hvordan sosial prat er så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med jeg tror modsene har fått med seg at vi bare tuller 😊 Det er fint at du minner oss på det stadig vekk 🙃 Jeg og @Cid trenger det 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Om noen forlater kg pga at vi tuller her så er det demmes eget problem, vi kan ikke begynne å ta på oss ansvar for om folk forlater et forum 😝 Med det andre så må det først gå igjennom mod og modsa vet hvordan sosial prat er så

Jeg er enig men jeg kan forstå Hoppe når hun sier at noen kan få sjokk - det kan gå litt heftig for seg av og til 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Jeg er enig med jeg tror modsene har fått med seg at vi bare tuller 😊 Det er fint at du minner oss på det stadig vekk 🙃 Jeg og @Cid trenger det 😂

Jeg har aldri fått et advarselspoeng fra noe jeg har skrevet på sosial prat så jeg uroer meg ikke 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (5 minutter siden):

@Entern er mer behersket synes jeg 😊

Jeg er gammel vettu 😊

Og redd for å bli utestengt 😞

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri fått et advarselspoeng fra noe jeg har skrevet på sosial prat så jeg uroer meg ikke 😛

Ikke jeg heller ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg er gammel vettu 😊

Det var kjipt med utestengelsen du hadde i desember. Mange savnet deg ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig men jeg kan forstå Hoppe når hun sier at noen kan få sjokk - det kan gå litt heftig for seg av og til 🤔

Men man trenger jo ikke å lese i trådene heller om man synes det blir for mye :) så lenge vi ikke bryter regler så gjør ikke vi noe galt med å tulle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

Jeg er gammel vettu 😊

Så lenge du bare er her så er du trygg, jeg har ikke fått en advarsel siden august etter at jeg ble mye mer aktiv her enn andre plasser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Men man trenger jo ikke å lese i trådene heller om man synes det blir for mye :) så lenge vi ikke bryter regler så gjør ikke vi noe galt med å tulle :) 

Neida men Hoppe har et godt poeng når hun sier at vi kan ta litt mer hensyn 😶

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Nettopp.

Og det er ikke alle der ute som har godt i sinne heller. Ikke nødvendigvis bare der ute heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida men Hoppe har et godt poeng når hun sier at vi kan ta litt mer hensyn 😶

Om folk blir støtt av ting som blir skrevet her så er det vel mer alt det seksuelle som blir skrevet? Der så er @Agent smith kongen mens jeg er kongen på voldelige historier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Om folk blir støtt av ting som blir skrevet her så er det vel mer alt det seksuelle som blir skrevet? Der så er @Agent smith kongen mens jeg er kongen på voldelige historier :P

Som Hoppe sier; Vi har alle et ansvar. Jeg kan være litt begge deler; både seksuell og voldelig 🤪

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Embla Othea skrev (8 minutter siden):

Embla Othea skrev (7 minutter siden):

Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg tror modsene forstår at vi tuller, men jeg er forsiktig stort sett heretter bortsett fra med dem jeg kjenner.

Og er egentlig forsiktig da og, for man vet faktisk aldri. Rapport er rapport.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Hoppe sier; Vi har alle et ansvar. Jeg kan være litt begge deler; både seksuell og voldelig 🤪

Tviler på at det går an å stoppe Smith da 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...