Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216781 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Å men tenkte ikke du skulle sende til folks profil, aldri gjort selv. Men må vel ha sånn for at du skal få varsel om at du er nevnt. Sånn @Gullsjakal, nå får du vel både at du er sitert og nevnt Ja, men nå siterte du meg også.. Prøv å skriv en post med bare @Gullsjakal i.. så ser jeg om jeg får varsel da. Fikk bare beskjed om at jeg var sitert... ikke nevnt. Endret 17. desember 2022 av Gullsjakal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #216782 Del Skrevet 17. desember 2022 Tjo hei @Gullsjakal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #216783 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (5 minutter siden): Ja, men nå siterte du meg også.. Prøv å skriv en post med bare @Gullsjakal i.. så ser jeg om jeg får varsel da. Fikk bare beskjed om at jeg var sitert... ikke nevnt. Hmm, gjorde det for noen min siden. På innstillinger er ikke det eget valg tror jeg, nevninger skal automatisk gi varsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. desember 2022 #216784 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (1 time siden): Ja, ordet liker deg, men.. Ordet har også lyst til å takke Cid for hans fantastiske innsats og den redningsaksjonen som holdt motet dets oppe mens det var fanget i sjakalens egoistiske klør. Og Også Ford3000 for at han fulgte jakten på ordet, og gav ordet håp og visshet om at redningen var nær. (Jeg vet ikke hvordan jeg får til sånn rosa boble med navnet/linken inni) Du er morsom 😃 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Dere som bruker mobil må lede an i forklaringene her. Jeg har kun pc. Jeg skriver bare @ og så får jeg opp liste over brukernavn så fort jeg begynner å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2022 #216785 Del Skrevet 17. desember 2022 Da er det kanskje sånn da og og problemet løst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. desember 2022 #216786 Del Skrevet 17. desember 2022 Ja og ordet er mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216787 Del Skrevet 17. desember 2022 Ja, nå ble jeg nevnt😲 Hmm...🤔 @Cid hadde løsningen. Jeg klarer å lage rosa boble nå😁 Takk tilalle sammen for tålmodighet og hjelp. Ordet er kult. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. desember 2022 #216788 Del Skrevet 17. desember 2022 Jeg savner @ Dumt det ikke fungerer på min mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #216789 Del Skrevet 17. desember 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Du er morsom 😃 Jeg skriver bare @ og så får jeg opp liste over brukernavn så fort jeg begynner å skrive Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216790 Del Skrevet 17. desember 2022 @Kvakkekyllingen Jeg må skrive første bokstaven til den jeg vil nevne, etter alfakrøllen.. da kommer det frem en liste her. Det er ikke nok med bare @ Har du prøvd det? (Nå har jeg fått det til, så nå tror jeg selvfølgelig at det er løsningen for deg også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #216791 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): @Kvakkekyllingen Jeg må skrive første bokstaven til den jeg vil nevne, etter alfakrøllen.. da kommer det frem en liste her. Det er ikke nok med bare @ Har du prøvd det? (Nå har jeg fått det til, så nå tror jeg selvfølgelig at det er løsningen for deg også) 👍🙂Men får du varsel om at du blir nevnt? Jeg nevnte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216792 Del Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 👍🙂Men får du varsel om at du blir nevnt? Jeg nevnte deg Gullsjakal skrev (10 minutter siden): Ja, nå ble jeg nevnt😲 Jeg får BARE varsel om at jeg er sitert, når du både siterer og nevner i samme meldingen. Men når du ikke siterer, men skriver i rosa boble/nevner, så får jeg varsel om at jeg er nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. desember 2022 #216793 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (5 minutter siden): @Kvakkekyllingen Jeg må skrive første bokstaven til den jeg vil nevne, etter alfakrøllen.. da kommer det frem en liste her. Det er ikke nok med bare @ Har du prøvd det? (Nå har jeg fått det til, så nå tror jeg selvfølgelig at det er løsningen for deg også) Takk. Jeg har prøvd det også Det fungerte på min gamle telefon. Men ikke på Motorola tydeligvis Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #216794 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Jeg får BARE varsel om at jeg er sitert, når du både siterer og nevner i samme meldingen. Men når du ikke siterer, men skriver i rosa boble/nevner, så får jeg varsel om at jeg er nevnt. Skjønner, da funker det nok da. Nevnte deg jo i en melding isolert uten siterung👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #216795 Del Skrevet 17. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Takk. Jeg har prøvd det også Det fungerte på min gamle telefon. Men ikke på Motorola tydeligvis Irriterende. Motorola liker ikke KG😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. desember 2022 #216796 Del Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Motorola liker ikke KG😭 Nei Uhørt! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216797 Del Skrevet 17. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Takk. Jeg har prøvd det også Det fungerte på min gamle telefon. Men ikke på Motorola tydeligvis Irriterende. 🤨 ok.. da lærte vi det også. Så dumt. Ordet vil trøste deg og trampe på telefonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 17. desember 2022 #216798 Del Skrevet 17. desember 2022 Frøkenfryden skrev (53 minutter siden): Men var ikke @ fremfor navn, må vel det? Fikk varsel om sitering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. desember 2022 #216799 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (7 minutter siden): 🤨 ok.. da lærte vi det også. Så dumt. Ordet vil trøste deg og trampe på telefonen din. Takk snille ord 🤗 Det hjelper 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #216800 Del Skrevet 17. desember 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Fikk ikke varsel om at du tagget meg 🤔 Du skrev her du ikke fikk? Men du fikk? Nå er jeg bare forvirra🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå