Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2022 #216761 Del Skrevet 17. desember 2022 Du mener mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216762 Del Skrevet 17. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Du mener mitt? Ja, ordet liker deg, men.. Cid skrev (3 timer siden): Hva skjer om jeg prøver å redde ordet? Ordet har også lyst til å takke Cid for hans fantastiske innsats og den redningsaksjonen som holdt motet dets oppe mens det var fanget i sjakalens egoistiske klør. Og Ford3000 skrev (3 timer siden): Er det @Cid du ser i snødrevet? I speedoen sin? Håper han når deg igjen, du har stjelt Ordet! Også Ford3000 for at han fulgte jakten på ordet, og gav ordet håp og visshet om at redningen var nær. (Jeg vet ikke hvordan jeg får til sånn rosa boble med navnet/linken inni) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2022 #216763 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Da trykker du på "alt gr"+@ og pil opp til venstre på tastaturet.....skriver navnet på den du vil tægge, så får vi håpe at du får det til. Endret 17. desember 2022 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216764 Del Skrevet 17. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Da trykker du på "alt gr"+@ og pil opp til venstre på tastaturet.....skriver navnet på den du vil tægge, så får vi håpe at du får det til. Takk. Jeg har bare mobiltlf, og ingen alt gr og pil her.. men det er en lenke her på siden.. så prøver den: @Hoppetaujenta Ok, uten rosa boble, men ser greit nok ut..👍 Da har jeg lært noe nytt. Virker den? Ordet er ditt🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2022 #216765 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Ja, den virket ser det ut til. Du er flink du. Hmm...eller så fikk jeg opp melding fordi du hadde tægget mitt innlegg. Prøv en gang til uten å lime inn mitt skrevne ord? Endret 17. desember 2022 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 17. desember 2022 #216766 Del Skrevet 17. desember 2022 Ordet koser seg med risboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2022 #216767 Del Skrevet 17. desember 2022 Nyd`li. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216768 Del Skrevet 17. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, den virket ser det ut til. Du er flink du. Takk😁 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Ordet koser seg med risboller Så heldig ordet er. De ser gode ut😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 17. desember 2022 #216769 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Takk😁 Så heldig ordet er. De ser gode ut😊 Deg har jeg ikke sett før, velkommen i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216770 Del Skrevet 17. desember 2022 Hoppetaujenta Athena-Catalina Takk for det😊 fint avbrekk fra diskusjonsforumet det her. Det var Cid som tipset meg om at dette var et trygt og godt sted å være. Virker disse linkene nå? Test.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2022 #216771 Del Skrevet 17. desember 2022 Den fører til min profilside. Ikke tægging på innlegg egentlig. Hmm...hvor er mine manerer; hjertelig velkommen til trådene i fredelig zone. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2022 #216772 Del Skrevet 17. desember 2022 Jo....jeg surrer og tester frem og tilbake og nå virket den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 17. desember 2022 #216773 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (4 minutter siden): Hoppetaujenta Athena-Catalina Takk for det😊 fint avbrekk fra diskusjonsforumet det her. Det var Cid som tipset meg om at dette var et trygt og godt sted å være. Virker disse linkene nå? Test.. Fikk ikke varsel om at du tagget meg 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216774 Del Skrevet 17. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Den fører til min profilside. Ikke tægging på innlegg egentlig. Hmm...hvor er mine manerer; hjertelig velkommen til trådene i fredelig zone. Tusen takk😊 Jeg kommer til profilsiden når jeg trykker på de med rosa boble også? Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Fikk ikke varsel om at du tagget meg 🤔 Men nå fikk du det, når jeg gjør sånn🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 17. desember 2022 #216775 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Tusen takk😊 Jeg kommer til profilsiden når jeg trykker på de med rosa boble også? Men nå fikk du det, når jeg gjør sånn🤔 Ja, nå fikk jeg varsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216776 Del Skrevet 17. desember 2022 Da har en gammel dame lært noe nytt. Takk for hjelpen, begge to😊 Ordet har fått sukkersjokk og klarer ikke sitte stille.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #216777 Del Skrevet 17. desember 2022 Athena Catalina skrev (5 minutter siden): Ja, nå fikk jeg varsel Men var ikke @ fremfor navn, må vel det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 17. desember 2022 #216778 Del Skrevet 17. desember 2022 Uten krøllalfa til frøkenfrydens side Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Men var ikke @ fremfor navn, må vel det? Hei. Gjort begge deler.. ser ikke noen forskjell på med og uten krøll, kommer til samme sted? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. desember 2022 #216779 Del Skrevet 17. desember 2022 Dere som bruker mobil må lede an i forklaringene her. Jeg har kun pc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. desember 2022 #216780 Del Skrevet 17. desember 2022 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): Uten krøllalfa til frøkenfrydens side Hei. Gjort begge deler.. ser ikke noen forskjell på med og uten krøll, kommer til samme sted? Å men tenkte ikke du skulle sende til folks profil, aldri gjort selv. Men må vel ha sånn for at du skal få varsel om at du er nevnt. Sånn @Gullsjakal, nå får du vel både at du er sitert og nevnt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå