Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Etter å ha vært ute i kulda i går og forgårs...fikk jeg sår hals i dag.  :sukk: Fryser og tror jeg logger av her.
Finner frem tepper og klær. Ei pute i nakken og jeg sitteligger i stresslessen. Snakkes senere alle sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

Etter å ha vært ute i kulda i går og forgårs...fikk jeg sår hals i dag.  :sukk: Fryser og tror jeg logger av her.
Finner frem tepper og klær. Ei pute i nakken og jeg sitteligger i stresslessen. Snakkes senere alle sammen. 

Litt sår hals jeg også, hatt siden i går, håper det er falsk alarm for oss begge :klem1:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 timer siden):

Litt sår hals jeg også, hatt siden i går, håper det er falsk alarm for oss begge :klem1:  

Sår hals har trukket seg litt tilbake hos meg. Det er der, men ikke slik som det var. Har blitt skikkelig forkjølet.
"Se min nese, den er rød som jula, alt hva jeg eier det er rødt som den, det er fordi jeg elsker alt det
røde og fordi en tørkerull er min venn"... *lange trompetstøt gjaller i forumkorridorene* 

Athena79 skrev (11 timer siden):

Ordet og jeg sier god bedring og at dere må teste dere. 

Teste meg? :klo:  Det falt meg faktisk ikke inn. Må jeg det, eller bør jeg det?  Tenkte at dette bare var en
helt vanlig reaksjon på at jeg hadde en altfor kaldt tur i iskald novembervind, uten lue, skjerf eller vanter.
Ikke genser heller. Det bare ble slik. :sukk: Duste-Hoppe, som ikke tar med seg nødklær i sekken når hun skal noe. 
Hun pleier å tenke at vinteren ikke har kommet ennå, men det er like før nå. Jeg skal pakke sekk og ha klar. 

Athena79 skrev (8 timer siden):

Jeg og ordet er trøtte, god natt 

    Ordet og jeg har våknet og vi sier godmorgen. Snart er det frokost. :spise: 
Jeg bruker det som et barometer; hvis jeg ikke orker frokost så er jeg veldig syk, 
altså er jeg bare litt syk i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...