Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle til å si at nå som alle sover så snapper jeg ordet og innen dere våkner i morgen så er jeg og ordet halvveis til Mexico men der røk den planen gitt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk:

Da er det bare å dra på seg ninja-agent antrekket igjen :ninja:

Jeg mener vi nettopp produserte trailer til en ny actionfilm! Spielberg where you at??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

:nordvesta: 11111:nordvesta:

 

 

 

 

 

Logger av en liten stund og lar nåværende fantastiske innleggstall speile seg i sin praktfulle glans.

God natt, venner. Vi skrives snart igjen.

Endret av Dr. Ops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi ankommet Mexico, vi drar innom en taco sjappe og kjøper oss noen tacos 🌮 Mens vi sitter der så legger jeg merke til politiet utenfor, det viser seg at @Dr. Ops meldte ordet savnet når hun ikke fant det i dag morges. Jeg sniker meg ut bakdøren og rømmer til et annet land, adios folkens :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg så Trump på grensa også. :sjokkbla: Han hadde et bilde av Cid, som var ønsket levende eller død...og han så ut til å mene alvor med det bistre blikket sitt... 

Dr. Ops skrev (14 timer siden):

 

:nordvesta: 11111:nordvesta:

Gratulerer til den taletrengte med flott tall i telleapparatet sitt! :klappe:  :klappe: :klappe: (velkommen etter)  Mitt ord. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (2 timer siden):

Oppdager @Cid og ordet på grensen, og sørger for at de blir stoppet! Ordet søker trøst og beskyttelse hos meg på vei hjem igjen. :jepp:

Hva skjedde med meg etter det? O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hva skjedde med meg etter det? O:

Det må du nesten spørre @Hoppetaujenta om, det var hun som observerte Trump på grensa med bilde av deg,  du var hvertfall ønsket levende eller død. :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...