Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

du trenger jo ikke levere når du ikke har endringer. Uansett er det jo bare å trykke på "ingen endringer" på internet, det tar noen få sekunder :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulva35
Skrevet
Liker du håndball også, Ulva?

Litt kanskje. Men ikke så mye som fotball. :)

Skrevet

Hva får deg til å like fotball? Er det mannfolka? Ballen? Gressbanen? Alle 3? :)

Gjest Ulva35
Skrevet
Hva får deg til å like fotball? Er det mannfolka? Ballen? Gressbanen? Alle 3? :)

Jeg liker bare norsk forball da. Jada, er litt rar og har hørt det før. Nei til alle tre egentlig.

Fotballinterssen kom da jeg var liten og var med bestefar på Åråsen. Siden har det vært Lsk for alle penga. :)

Skrevet
Det kan ikke jeg heller, men de som har evner kan :jepp:

Over nettet også?

Skrevet
Over nettet også?

Det vil jeg da tro. Jeg går ikke rundt og ser auraen til folk, så jeg kan ikke gi deg et sikkert svar.

Skrevet

Jeg har vært med mannen min på jobb, vasket 1/3 av taket... det var pokker så tungt.. så skal ta 1/3 i morgen formiddag og 1/3 i morgen ettermiddag, så er jeg ferdig.

Så har jeg gjort lekser med sønnen min... vi har kjøpt noe greier.. laget middag.. gjort litt her hjemme... ja.. har faktisk fått gjort en del synes jeg!

Du da?

Skrevet

Jeg har dusjet, sendt post, laget mat, og sittet på stranda. Også har jeg skrevet innlegg på KG og sett på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...