Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har besluttet å ikke føre opp de 20 000. Det slo meg at jeg aldri har hatt noen kvittering på dette da dette var svart arbeid. det kan jeg jo ikke skrive av :)

Skrevet
Jeg har besluttet å ikke føre opp de 20 000. Det slo meg at jeg aldri har hatt noen kvittering på dette da dette var svart arbeid. det kan jeg jo ikke skrive av :)

:skratte:

Skrevet
:skratte:

Jeg har lest at for hver gang man er uærlig, så mister man noe. Stjeler man en annens kjæreste mister man kanskje jobben, stjeler man penger av noen får man kanskje dårlig helse osv. Så ærlig hele veien :engel:

Skrevet
Jeg har lest at for hver gang man er uærlig, så mister man noe. Stjeler man en annens kjæreste mister man kanskje jobben, stjeler man penger av noen får man kanskje dårlig helse osv. Så ærlig hele veien :engel:

Hvor leste du dette?

Skrevet
Hvor leste du dette?

I boka jeg leser!

Skrevet

det sier min bestemor faktisk!

Skrevet
I boka jeg leser!

Dumme meg. Hvor ellers? :klaske:

Skrevet
Dumme meg. Hvor ellers? :klaske:

Haha, jammen det er jo sant. Hvis man bevisst er uærlig så kommer karma og tar deg. Jeg stjal en annens kjæreste og ble alvorlig syk 2 mnd etterpå :opplyser:

Skrevet
Haha, jammen det er jo sant. Hvis man bevisst er uærlig så kommer karma og tar deg. Jeg stjal en annens kjæreste og ble alvorlig syk 2 mnd etterpå :opplyser:

Jeg synes karmaen var litt hard mot deg.

Skrevet (endret)
Jeg synes karmaen var litt hard mot deg.

Det syns jeg også. Kanskje karmaen hadde samlet seg over tid og følte at begeret rant over og straffet meg hardt først som sist? :klø:

Endret av Pjukset
Skrevet
Det syns jeg også. Kanskje karmaen hadde samlet seg over tid og følte at begeret rant over og straffet meg hardt først som sist? :klø:

Det høres logisk ut. :)

Skrevet
Det høres logisk ut. :)

Da er konklusjonen min at jeg er 100% ærlig på selvangivelsen, og trykker send i løpet av få minutter :)

Skrevet
Da er konklusjonen min at jeg er 100% ærlig på selvangivelsen, og trykker send i løpet av få minutter :)

:tommelsmil:

Skrevet

Jeg er veldig glad for at Margrethe har fått fredning i Paradise Hotel.

Skrevet

Jeg har nå skrevet 23 700 innlegg. :opplyser:

Skrevet
Jeg har nå skrevet 23 700 innlegg. :opplyser:

oi oi oi. det er en del det! det sku stått ett eller annet sted hvor mye tid en har brukt inne på forumet..

Skrevet
oi oi oi. det er en del det! det sku stått ett eller annet sted hvor mye tid en har brukt inne på forumet..

Jeg vil helst ikke vite det. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...