Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Airman skrev (3 timer siden):

Det er det som er så forferdelig.. Drømmene har ingen fortsettelse neste natt... Bra hvis det er dårlige, tragisk hvis det er fine. Hashtagdendrømmen, som ingen husker 🙂

Har du av og til sånne drømmer der du plutselig tenker "men dette har jeg jo drømt om før!"? Våkner ofte midt i en drøm jeg, og sannelig drømmer jeg masse rart.

... og Ordet er mitt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Airman
Bellalala skrev (31 minutter siden):

Har du av og til sånne drømmer der du plutselig tenker "men dette har jeg jo drømt om før!"? Våkner ofte midt i en drøm jeg, og sannelig drømmer jeg masse rart.

... og Ordet er mitt!

Nei der er jo det som er, en vet en har drømt uten å huske den, av og til små biter av dn. Det sies at drømmer kan tolkes, kanskje derfor vi får slike glimt av drømmen, for å kunne tolke den, eller kanskje er det bilder av den dimensjonen vi går over til når vi dør :ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg faktisk slumre litt. Skal fortelle hva jeg drømmer til dere hvis jeg sovner og husker drømmen :lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt en drømmeopptaker og sett alt i våken tilstand på tv senere. :rodmer: Gode drømmer altså.

Jeg hadde gjentakende drømmer for lenge siden i livet, men de har gitt seg nå. Mye mareritt som barn. :( 
Noen ganger er jeg tilbake på steder der jeg har bodd. De er som de var, men forskjellige. Jeg skal noe der, 
men så blir det forviklinger. Jeg leier bolig et sted og utleier kommer plutselig inn og gjør som han vil. Jeg blir sint!
Skal treffe noen, de kommer ikke. Ofte virrvarr og krøll i mine drømmer. Hvor er de virkelig trivelige drømmene
som sitter i en hele neste dag og som får en til å sveve litt med smil om munn? Sånne vil jeg ha. :sukk: De kommer ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra de drømmene jeg husker, så kan jeg bare konstatere at jeg er tidenes skravlebøtte, også i drømme. Og nå har pus sovet så lenge at værhårene har blitt helt skeive, stakkars pusen ser ikke ut.  😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke her for jeg skulle ut i kulden, men bråombestemte meg og blir hjemme. Fryser sånn. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. :lur: 

Bente-slet-med-pa%CC%8Akledningen-etter-

Bente slet med påkledningen etter at hun skaffet seg walking closet
Absurdgalleriet er litt herlig. :fnise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...