Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. januar 2021 #201121 Del Skrevet 7. januar 2021 Ordet aka the chef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. januar 2021 #201122 Del Skrevet 7. januar 2021 Catalina Culès skrev (9 timer siden): Ordet aka the chef " djøst kåll mii Ræmmsi de Oørd " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. januar 2021 #201123 Del Skrevet 7. januar 2021 Jerry Lee skrev (1 minutt siden): " djøst kåll mii Ræmmsi de Oørd " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2021 #201124 Del Skrevet 7. januar 2021 Hey littel Ræmsi-Oød? Gimme såmm pølse og mos og rekesalat, takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. januar 2021 #201125 Del Skrevet 8. januar 2021 God formiddag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. januar 2021 #201126 Del Skrevet 8. januar 2021 Trøtt formiddag. Jeg våkner mye og drømmer ville drømmer for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. januar 2021 #201127 Del Skrevet 8. januar 2021 På tide å stå opp og drikke kaffe, tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. januar 2021 #201128 Del Skrevet 8. januar 2021 God bedring, forresten, til @Fame. Smaker kaffen fortsatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. januar 2021 #201129 Del Skrevet 8. januar 2021 Fame skrev (27 minutter siden): På tide å stå opp og drikke kaffe, tror jeg Håper du er i grei form 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. januar 2021 #201130 Del Skrevet 8. januar 2021 Kaffen smaker helt ok. Er i relativt god form i dag, bare veldig sliten og tungpusten av aktivitet Også hadde jeg satt pris på å kunne gå tur snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2021 #201131 Del Skrevet 8. januar 2021 Fortsatt god bedring, @Fame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. januar 2021 #201132 Del Skrevet 8. januar 2021 Takk takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hennika Skrevet 8. januar 2021 #201133 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg burde også stå opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2021 #201134 Del Skrevet 8. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): Hey littel Ræmsi-Oød? Gimme såmm pølse og mos og rekesalat, takk! " komming øpp verry suun mæ'm. Oi...men paen daaa. Spiste det opp sjæl jeg. Unnsyll'a. 😔 (()) Menatte jeg er jo ikke Kokken din!! " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2021 #201135 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Jeg lurte på hvorfor Jeff Healey satt og spilte gitar i den første Jerryvideoen over her. Og jeg fant ut at han var blind. Han mistet begge øynene til kreft som ettåring. Men begynte å spille gitar som 3-åring. Han var en kanadisk bluesrockgitarist som hadde eget band The Jeff Healey band. Han spilte også med Ringo Starr & His All- Starr Band. Healey døde 2. Mars 2008. Dette burde vært i uinteressant-tråden...men siden han spiller hardt og imponerer Jerry over her...so be it. Endret 8. januar 2021 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2021 #201136 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeff spiller fletta av ganske mange! Jeg er her, hjemme hos meg selv igjen og skal ikke rikke meg herfra om jeg absolutt ikke må det resten av helga. Alt er i hus og ingen invitasjoner forventes, så da skal jeg kun noen må-gjøre-småting innendørs, pluss vanlig husarbeid, litt hobbier, serier, noen dusjer, måltider og den slags trivialiteter....altså....helgehvile OG ORDET MITT: her ai kåmm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2021 #201137 Del Skrevet 8. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeff spiller fletta av ganske mange! Jeg er her, hjemme hos meg selv igjen og skal ikke rikke meg herfra om jeg absolutt ikke må det resten av helga. Alt er i hus og ingen invitasjoner forventes, så da skal jeg kun noen må-gjøre-småting innendørs, pluss vanlig husarbeid, litt hobbier, serier, noen dusjer, måltider og den slags trivialiteter....altså....helgehvile OG ORDET MITT: her ai kåmm! Kjenner ikke Healey så godt, men du ser han imponerer Lewis... "guitar player gonna tear you up now! And one more time " Kan høres ut som om Ordets Tante Hoppis vil få en fin helg, åkkesom. Det er bra. 😀 Bøtt de oørd is main and main ælåOn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2021 #201138 Del Skrevet 8. januar 2021 Jerry Lee skrev (1 time siden): Kan høres ut som om Ordets Tante Hoppis vil få en fin helg, åkkesom. Det er bra. Bøtt de oørd is jås and jås ælåOn <<< Hehe...helt veldig sant det derre siste der, JL! Hun tror sterkt på at helga blir bra, for den er det NÅ og hun har satt litt av godfølelsen i vann og forsøker å få røtter på den så den blir stor og varer hele helga jah! En nydelig fredag og lørdag og søndag ønskes Jerrien også. Jo, det mener jeg. Vi skal skravle og ha det ok her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2021 #201139 Del Skrevet 8. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Hehe...helt veldig sant det derre siste der, JL! Hun tror sterkt på at helga blir bra, for den er det NÅ og hun har satt litt av godfølelsen i vann og forsøker å få røtter på den så den blir stor og varer hele helga jah! En nydelig fredag og lørdag og søndag ønskes Jerrien også. Jo, det mener jeg. Vi skal skravle og ha det ok her. Vrøvlefant. 😛 Bare ikke rompa di gror røtter, så... (()) Takk, rare venn. Det var koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2021 #201140 Del Skrevet 8. januar 2021 Jerry Lee skrev (2 minutter siden): Bare ikke rompa di gror røtter, så... (()) Å? Er det no`galt med romperøtter også nå...hæ....Hæ.....HÆ....HÆÆ?!?! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå