Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  Sku ha'n til seinere sa jærri.   Jeg ville ha'n nå....    :nigo:  "     -   Ordet. 

Da får ordet, det. Til og med godis på en natt til tirsdag :Nikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Sola de skrev:

Da får ordet, det. Til og med godis på en natt til tirsdag :Nikke:

 

"   :hoppendeglad:   tar med på senga for nå MÅ jeg sove.   Natta på seg.     :vinke:  "     -   Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

"   :hoppendeglad:   tar med på senga for nå MÅ jeg sove.   Natta på seg.     :vinke:  "     -   Ordet. 

Nææææ, vil ha godis!- ordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mia83 skrev:

Skal du legge deg Hoppe? 

Ja, jeg la meg. :)  Det var da det.

5 timer siden, Jerry Lee skrev:

...og Sivertsen ble dritsur....   og ville anmelde Sunde.    

...men det er da helt på sin plass med en slik tilbakemelding. Det stemmer på prikken. :opplyser: 

5 timer siden, Geir-Anders skrev:

Hoppe, Sove godt og husk bare søte drømmer for natten. Slik at du er opplagt til ny giv kommende dag. 

Det gikk dessverre ikke helt slik. Et av marerittemaene poppet opp og laget så forstyrrelser i søvnen,
at jeg måtte stå opp og her sitter jeg midt i natten, stjernestrødd himmel med måne på...
                               Veldig vakkert er det ute nå. Skyfritt. :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff, føler med deg, er ikke alltid det går slik som en ønsker det, fint at likevel kan nyte synet av det vakre som natten har å tilby. 😊

Hadde selv ingen god natt, så oversender deg alt av gode tanker, med mer for dagen i dag. :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Geir-Anders skrev:

Hadde selv ingen god natt, så oversender deg alt av gode tanker, med mer for dagen i dag. 

Tusen takk for gode ønsker. Jeg tar i mot alt sammen og sender en kopi av alt tilbake for stadig bedre helse i ryggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kaffe og smakfull morgen til alle :kaffekopp:

Hiver meg på kopien av gode ønsker, for god helse i ryggen er gull verdt. Ta vare på helsa så godt dere kan mine kg venner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spanderer gratistur og opphold til alle som vil bli med....
                                           jeg løper først uti og svaler meg i 22 grader! :hoppe: 
gardasjoen.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Tusen takk for gode ønsker. Jeg tar i mot alt sammen og sender en kopi av alt tilbake for stadig bedre helse i ryggen.

Tusen takk Søte Hoppe. :) 

Skal på sykehuset neste uke, på poliklinikken til forberedelse. 

 

4 timer siden, The R. S skrev:

 

Hiver meg på kopien av gode ønsker, for god helse i ryggen er gull verdt. Ta vare på helsa så godt dere kan mine kg venner. 

Takk takk, Enig med deg The R. S, svikter ryggen så er en nærmest på bakkenivå, for min del påvirket dette også til reduserte krefter i begge beina. :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg spanderer gratistur og opphold til alle som vil bli med....
                                           jeg løper først uti og svaler meg i 22 grader! :hoppe: 
gardasjoen.jpg

åhh;det så herlig ut,blir med på tur,takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Geir-AndersGod bedring og lykke til på poliklinikk! Ikke greit når ryggen ikke vil samarbeide.

Endret av Nettvenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen hjertelig takk til Nettvenn :) det har du sannelig helt rett i, har hvert noen tøffe måneder, men det som har holdt meg oppe, er faktisk alle dere trivelige personene her på Kg. :jepp:  Sender roser til dere alle som takk. :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...