Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Når jeg en gang får kjøpt meg den bobilen jeg kunne ha tenkt meg, så kommer jeg på besøk til landsdelen. :) 

Hei og en riktig god kveld til deg Hoppe. 🙂 Du er hjertelig velkommen til denne landsdelen på besøk, når du en gang får kjøpt den bobilen du så lenge har drømt om. 🙂 

Hei og god kveld til alle dere andre Kg brukere også. 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åhh...det finnes så meget i verden som trenger en løsning...og da må jeg bare tenke litt på det, dessverre. 
Helt ubrukelig, for jeg har ingen løsning for storsamfunnet. :sukk: Jeg skulle ha vært "Hoppica fra Tryll!"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mia83 skrev:

Jeg sovnet ikke før kl 01.20 i natt. Måtte bare lese ferdig boka... typisk meg :ler:

Huff huff, hadde du nå bare lagt boka til siden på et tidligere tidspunkt, så hadde du nok sovnet mye mye tidligere. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her kan jeg se at folket fortjener en ostekakebit. I allefall syns jeg den virker forfriskende å se på. :spise: 
EQ13Gc8hdAenCKFIOGVZEQiMKIC7ZtH9U9O6ZjyT

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. :) Vi fortjener å kose oss en februardag, som i alle fall hos meg er grå og trist...for n`te døgnet på rad nå.
Jeg ser veldig frem til sol. Det varer så kort når den først dukker opp, så MARS blir velkomment å lese
på almanakken min. Ei uke til faktisk! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, mia83 said:

Jeg sovnet ikke før kl 01.20 i natt. Måtte bare lese ferdig boka... typisk meg :ler:

Et kjent problem for bokelskere flest. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...