Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #228961 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Ville du spist blod banan? Hvis den smakte godt = JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #228962 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hvis den smakte godt = JA! Hva med blodpølse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #228963 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Hva med blodpølse? Nei, det har jeg smakt i min barndom og bare lukten av stekt blodpølse får meg til å bli dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #228964 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det har jeg smakt i min barndom og bare lukten av stekt blodpølse får meg til å bli dårlig. Samme, vampyrisk mat spør du meg 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #228965 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Samme, vampyrisk mat spør du meg 😟 Måtte sikkert ha lært seg å spise det om en ikke hadde noe annet og verden var i krig rundt en, men ellers ikke, tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #228966 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Måtte sikkert ha lært seg å spise det om en ikke hadde noe annet og verden var i krig rundt en, men ellers ikke, tusen takk. Er dyrene urolige nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #228967 Del Skrevet 4 timer siden Ja, men av glede...for de spiser mer enn hjerne ting som har blod og gørr i seg. 🦁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #228968 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ja, men av glede...for de spiser mer enn hjerne ting som har blod og gørr i seg. 🦁 De kan få Woffe da 🐶 🛖🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #228969 Del Skrevet 4 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #228970 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #228971 Del Skrevet 3 timer siden 🦁 🦁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #228972 Del Skrevet 3 timer siden 🛖🔑🚪🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #228973 Del Skrevet 3 timer siden Cid starter 2025 på en frisk treningsmåte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #228974 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Cid starter 2025 på en frisk treningsmåte! Og senere så blir det løvebiff 🥩🦁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #228975 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Og senere så blir det "løvebiff" 🏃♂️ ...sa Demonen sultent og mente Cid! *brøøøøøl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #228976 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): ...sa Demonen sultent og mente Cid! *brøøøøøl* 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #228977 Del Skrevet 1 time siden Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #228978 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (1 time siden): 🆘 Tror du mener SAUS! - Ordet Ciaran og Ciara skrev (55 minutter siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰 Takk skal dere ha, min eneste onkel og tante her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 38 minutter siden #228979 Del Skrevet 38 minutter siden Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Tror du mener SAUS! - Ordet Takk skal dere ha, min eneste onkel og tante her inne. Farssaus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23 minutter siden #228980 Del Skrevet 23 minutter siden Cid skrev (14 minutter siden): Farssaus? Løksaus. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå