Hoppetaujenta Skrevet 29. januar #228941 Del Skrevet 29. januar Kun i din skitne fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. januar #228942 Del Skrevet 29. januar Prøv å skrive oversatuterte bildè på insta, så har du noe å gjøre på en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar #228943 Del Skrevet 29. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ønsker dere en kanononsdag! Vi ønsker også deg og Ordet og alle sammen n kanononsdagskveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. januar #228944 Del Skrevet 30. januar Kampen om sannheten...hvem skal ha rettigheten til din historie ? Er det stereotypiene utenfra som skal tolke deg utfra sin egen fortalte oppfatning, eller skal du selv ha rettighetene til ditt eget liv? Det burde være et enkelt svar , men svaret kolliderer med alt som heter kollektivistisk tankegods.. et liv tilhører fellesskapet , ikke individet .. Det er forskjellen på kollektivisme og individualisme.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #228945 Del Skrevet 30. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #228946 Del Skrevet 31. januar Fredag. God dag alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #228947 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (På 29.1.2025 den 15.14): Kun i din skitne fantasi. Det er ikke skittent å være homofil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. januar #228948 Del Skrevet 31. januar Cid skrev (1 minutt siden): Det er ikke skittent å være homofil Selvsagt er det ikke det, men din fantasi om de aller fleste her inne...er nokså skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. januar #228949 Del Skrevet 31. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Selvsagt er det ikke det, men din fantasi om de aller fleste her inne...er nokså skitten. De er bare kjærester, ikke noe ulovlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #228950 Del Skrevet 31. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 31. januar #228951 Del Skrevet 31. januar Helvete ...beglodd av et dusin tenåringsjenter i den jævla driftsformen jeg er i presens .. faen , så må jeg høre på dem oxo... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 31. januar #228952 Del Skrevet 31. januar Baktus2024 skrev (Akkurat nå): Helvete ...beglodd av et dusin tenåringsjenter i den jævla dritformen jeg er i presens .. faen , så må jeg høre på dem oxo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #228953 Del Skrevet 31. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finfredagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 08:30 #228954 Del Skrevet lørdag kl 08:30 Nå skal jeg mekke kaffekoppen min og finne frem brød, majo og reker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:44 #228955 Del Skrevet lørdag kl 12:44 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nå skal jeg mekke kaffekoppen min og finne frem brød, majo og reker. Vi sier Nam Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 15:38 #228956 Del Skrevet lørdag kl 15:38 Til mandag skal jeg kjøpe en pose med BLODAPPELSINER ....endelig har jeg oppdaget dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 15:42 #228957 Del Skrevet lørdag kl 15:42 Ordet lurer på hvorfor det er blod inni appelsinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:39 #228958 Del Skrevet lørdag kl 17:39 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Til mandag skal jeg kjøpe en pose med BLODAPPELSINER ....endelig har jeg oppdaget dem! Vi sier nam nam, vi er veldig glade i appelsiner.🍊🍊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 07:24 #228959 Del Skrevet søndag kl 07:24 Cid skrev (15 timer siden): Ordet lurer på hvorfor det er blod inni appelsinen En del ting som lever har jo blod i seg vet du. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 07:38 #228960 Del Skrevet søndag kl 07:38 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): En del ting som lever har jo blod i seg vet du. ( ) Ville du spist blod banan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå