Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (2 timer siden):

Ordet er veldig ungt og jeg husker det nå når jeg holdt på å skrive en stor usannhet - jeg beklager. :sukk: 

Ja, her må der skjerpes betraktelig! :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

God tirsdagsmorgen. :) 

Tusen Takk, vi ønsker deg Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlagt på Haukeland igjen , hemoglobin nivået har falt for mye etter utskrivingen for to uker siden..resultatet av blodprøvene mandag.. 💀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det med min nye sunnhet profil , null alkohol siste tre uker , 30 gram sukker pr dag , 5 gram salt . Fisk og havregryn , frukt og grønt..straffen ,, blodtap...

Heretter null blodfortynnende , kolesterol midler ... Beholder blodtrykksmedisina og Vinmonopolet, og mitt vanlige kosthold..final word om den saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Baktus2024 skrev (1 time siden):

Og det med min nye sunnhet profil , null alkohol siste tre uker , 30 gram sukker pr dag , 5 gram salt . Fisk og havregryn , frukt og grønt..straffen ,, blodtap...

Heretter null blodfortynnende , kolesterol midler ... Beholder blodtrykksmedisina og Vinmonopolet, og mitt vanlige kosthold..final word om den saken..

Baktus2024 skrev (2 timer siden):

Innlagt på Haukeland igjen , hemoglobin nivået har falt for mye etter utskrivingen for to uker siden..resultatet av blodprøvene mandag.. 💀

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...