Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 20:53 #228541 Del Skrevet onsdag kl 20:53 Vi ser at Lille Ordet sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 20:56 #228542 Del Skrevet onsdag kl 20:56 Cid skrev (5 minutter siden): Takk Nå er hun voksen og bor med kjæresten sin, vi har et godt forhold Koselig å høre! Liker at dere har det bra sammen i familien. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi ser at Lille Ordet sover nå. Det stemmer. Jeg lister meg rundt og har øretelefoner på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:05 #228543 Del Skrevet onsdag kl 21:05 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Koselig å høre! Liker at dere har det bra sammen i familien. Det stemmer. Jeg lister meg rundt og har øretelefoner på. Vi har allerede gitt Ordet Nattaklemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 21:07 #228544 Del Skrevet onsdag kl 21:07 Jeg gir en forsiktig en når jeg skal i seng...snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:15 #228545 Del Skrevet onsdag kl 21:15 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg gir en forsiktig en når jeg skal i seng...snart. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 21:23 #228546 Del Skrevet onsdag kl 21:23 God våkennatt til dere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:27 #228547 Del Skrevet onsdag kl 21:27 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): God våkennatt til dere... Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 21:28 #228548 Del Skrevet onsdag kl 21:28 Jeg tar ti situps tilbake. Jaffal mentale situps. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl 21:33 #228549 Del Skrevet onsdag kl 21:33 22:33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:40 #228550 Del Skrevet onsdag kl 21:40 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Jeg tar ti situps tilbake. Jaffal mentale situps. Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): 22:33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 06:42 #228551 Del Skrevet torsdag kl 06:42 Ordet er våkent og fyker rundt og snuser etter julebakstkaker og vil gjerne ha. Her er det ingenting...men kanskje noen der ute har noe liggende til overs? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 08:31 #228552 Del Skrevet torsdag kl 08:31 Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 11:54 #228553 Del Skrevet torsdag kl 11:54 Til dere også...som kanskje sover nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:28 #228554 Del Skrevet torsdag kl 17:28 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Til dere også...som kanskje sover nå? Nå er vi våkne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:29 #228555 Del Skrevet torsdag kl 17:29 Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdagskveld.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 02:38 #228556 Del Skrevet fredag kl 02:38 Ja til en nydelig fredag for alle deltagerne i disse trådene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 02:41 #228557 Del Skrevet fredag kl 02:41 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja til en nydelig fredag for alle deltagerne i disse trådene. Tusen Takk, vi ønsker deg også en fin og god fredag Hoppe.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 02:45 #228558 Del Skrevet fredag kl 02:45 Takk.... Det har fremdeles ikke kommet snø her, så det er alltid noe å glede seg over. På denne tiden av året er mitt indre barn spent på om det er snø når det står opp, slik det pleide å være en gang. Den voksne varianten krysser fingre og håper at det ikke dukker opp før langt uti desember. Litt før jul er ok. Morsomt for ungene, det blir lysere i omgivelsene og ...det trenger ikke ligge mer enn en mnd. *smeltsmeltsmelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 02:46 #228559 Del Skrevet fredag kl 02:46 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk.... Det har fremdeles ikke kommet snø her, så det er alltid noe å glede seg over. På denne tiden av året er mitt indre barn spent på om det er snø når det står opp, slik det pleide å være en gang. Den voksne varianten krysser fingre og håper at det ikke dukker opp før langt uti desember. Litt før jul er ok. Morsomt for ungene, det blir lysere i omgivelsene og ...det trenger ikke ligge mer enn en mnd. *smeltsmeltsmelt* Vi håper ikke at snøen kommer i det hele tatt.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 02:48 #228560 Del Skrevet fredag kl 02:48 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi håper ikke at snøen kommer i det hele tatt.😉😉 Å? Kan man få det innfridd, altså om en ønsker det sterkt nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå