Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2024 #228421 Del Skrevet 18. november 2024 Fritt, godt og lekent syns jeg vi fortjener å ha det med påkledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2024 #228422 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fritt, godt og lekent syns jeg vi fortjener å ha det med påkledning. Vi er 100% enige med deg.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2024 #228423 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg liker mange forskjellige kulturers påkledning som består av veldig mange meter fargerikt tøy som er surret rundt kroppen og samme med hodeplagg inkludert. Afrika f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november 2024 #228424 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ordet mitt får kle seg i alt det har lyst til. Mens store ordet er gift med Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2024 #228425 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg liker mange forskjellige kulturers påkledning som består av veldig mange meter fargerikt tøy som er surret rundt kroppen og samme med hodeplagg inkludert. Afrika f.eks. Vi synes også at det er mye stilig klesstiler der.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2024 #228426 Del Skrevet 18. november 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Mens store ordet er gift med Anton? Anton er ikke gift med noen. INGEN! Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi synes også at det er mye stilig klesstiler der.😊😊 Fritt og godt å ha på. Lag på lag = liker det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november 2024 #228427 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Anton er ikke gift med noen. INGEN! Fritt og godt å ha på. Lag på lag = liker det jeg. Sliter jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2024 #228428 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Anton er ikke gift med noen. INGEN! Fritt og godt å ha på. Lag på lag = liker det jeg. Vi synes at de har mange flotte, fine og fargerike drakter i Afrika.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2024 #228429 Del Skrevet 18. november 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Sliter jeg? Mhm. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi synes at de har mange flotte, fine og fargerike drakter i Afrika.😊😊 Ja, jeg savner å kunne kjøpe slikt på nett fra norge. Trygg handel altså og ikke "den litt forbudte plassen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november 2024 #228430 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Mhm. Ja, jeg savner å kunne kjøpe slikt på nett fra norge. Trygg handel altså og ikke "den litt forbudte plassen". 🛖🗝️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2024 #228431 Del Skrevet 18. november 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Mhm. Ja, jeg savner å kunne kjøpe slikt på nett fra norge. Trygg handel altså og ikke "den litt forbudte plassen". Det kan vi forstå.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. november 2024 #228432 Del Skrevet 18. november 2024 Cid skrev (3 minutter siden): 🛖🗝️ 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2024 #228433 Del Skrevet 19. november 2024 Tidligere i dag så skulle Anton passe på lille Ordet men Anton måtte ut for å flytte bilen sin, mens han satt i bilen så kom lille Ordet gående ut og endte opp rett bak bilen ute at Anton fikk med seg det o: 👨🏼🛻👦🏼 Hoppe kom samtidig gående tilbake idet hun la merke til Ordet som sto bak bilen, hun begynte å løpe panisk mot ordet og ropte etter det men det var for seint og Anton endte opp med å rygge på Ordet 😱Anton går ut av bilen og blir forferdelig når han ser hva han har gjort 🛻👦🏼🏃♀️ Ordet ble fraktet til sykehuset og blir nå hasteoperert. 👦🏼🚑🏥👩🏼⚕️👨🏻⚕️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november 2024 #228434 Del Skrevet 19. november 2024 Vi ser at Ordet sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2024 #228435 Del Skrevet 21. november 2024 Cid skrev (På 19.11.2024 den 22.47): Tidligere i dag så skulle Anton passe på lille Ordet men Anton måtte ut for å flytte bilen sin, mens han satt i bilen så kom lille Ordet gående ut og endte opp rett bak bilen ute at Anton fikk med seg det o: 👨🏼🛻👦🏼 Hoppe kom samtidig gående tilbake idet hun la merke til Ordet som sto bak bilen, hun begynte å løpe panisk mot ordet og ropte etter det men det var for seint og Anton endte opp med å rygge på Ordet 😱Anton går ut av bilen og blir forferdelig når han ser hva han har gjort 🛻👦🏼🏃♀️ Ordet ble fraktet til sykehuset og blir nå hasteoperert. 👦🏼🚑🏥👩🏼⚕️👨🏻⚕️ Ordet ligger i koma nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #228436 Del Skrevet 21. november 2024 Vi ønsker Ordet og alle sammen en godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. november 2024 #228437 Del Skrevet 21. november 2024 Hipp hipp hurra Lille Ordet mitt har fødselsdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2024 #228438 Del Skrevet 21. november 2024 Sola de skrev (Akkurat nå): Hipp hipp hurra Lille Ordet mitt har fødselsdag Synd det må feires i koma 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2024 #228439 Del Skrevet 21. november 2024 Ååå, så trist det er å komme inn til en slik historie. Lille Ordet mitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. november 2024 #228440 Del Skrevet 21. november 2024 Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå