Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Takk. :)  I morgen er det lillelørdag. Bare nevner det. 

I morgen har vi en travel dag, for da skal vi både til tannlegen, fastlegen og litt forskjellige andre ting.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nærmer seg… jeg var med i et tarm screening prosjekt utført av oslo,universitetssykehus, fikk prøveutstyr ogmsendte prøvene tilbakemtil dem på torsdag imforrige uke, fikk svar via,helsenorge.no idag, og får en svar så,fort så vet en hva det betyr… jeg vil,bli innkalt til,kreftutredning på Haukeland innen 4 uker, de fant blod i prøvene..

Dette kan bety komplikasjoner med mye frem og tilbake her, men jeg endrer ikke på livsstilen min uansett.. jeg kan ikke gjøre  noe fra eller til uansett, enten virker en behandling eller så gjør den det ikke.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gode tanker til deg @Baktus2024-bror. Håper veldig at de finner ut av det og kan fikse det over tid...og at du holder ut og får et levelig liv midt oppi det hele. ❤️ :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Alle gode tanker til deg @Baktus2024-bror. Håper veldig at de finner ut av det og kan fikse det over tid...og at du holder ut og får et levelig liv midt oppi det hele. ❤️ :klem3:

takk for det , pusekatten :)  fikk innkallelsen idag.. 3.desember..så her kaster de ikke bort tiden, skjønner jeg…satser på at det ikke blir for  yenkomplikasjoner rundt det.. slik at jeg må,flakse frem og tilbake til bergen , det stedet jeg ALDRI er ..jeg får ptsd med flashback bare jeg hører bergensdialekten…menmen , fritt sykhusvalg i Norge, så det blir bare med undersøkelsen her.. 

20 år med mobbing , ryktespredning , lyging og utstøting av bergensere , så er det ikke miljøet en ønsker å bevandres i..jeg tåler dem kort og greit ikke..  menmen, blir østpå til dagen før..og reiser igjen samme dag  som første utrdningsundersøkelse..

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

@Baktusbror 😁

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (19 timer siden):

Takk for at du fant ut av det @Cid, for en kan jo ikke blande inn fremmede brødre i samtalen. ;) 

Cid skrev (10 timer siden):

Lille Ordet har fått seg en ny venn.

https://m.youtube.com/watch?v=BT8P65u1Nvk

Så nusselig. :) 

Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden):

Vi ser at Ordet sover nå.:gjesp::gjesp::sover::sover:

Vi sov alle to. :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden):

Takk for at du fant ut av det @Cid, for en kan jo ikke blande inn fremmede brødre i samtalen. ;) 

Ble dyra glade nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...